۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۰۳

نماینده مردم ایلام در مجلس خبر داد؛

عمل نکردن شرکت های نفت و گاز به مسئولیت های اجتماعی در ایلام

عمل نکردن شرکت های نفت و گاز به مسئولیت های اجتماعی در ایلام

ایلام-نماینده مردم ایلام در مجلس با اشاره به ظرفیت های مهم نفت و گاز در استان، گفت: شرکت های نفت و گاز به مسئولیت های اجتماعی خود در ایلام عمل نمی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر بسطامی صبح دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار ایلام اظهار کرد: استان ایلام به رغم داشتن ظرفیت‌های نفت و گاز جزو استان‌های محروم کشور است.

نماینده مردم ایلام در مجلس با اشاره به اینکه شرکت‌های نفت و گاز به مسئولیت‌های اجتماعی خود در ایلام عمل نمی‌کنند، گفت: صنایع بزرگ مرتبط با نفت و گاز باید سهم خود را در قبال مسئولیت‌های اجتماعی در این استان بپردازند.

وی گفت: شرکت‌های بزرگ نفت و گاز حتی مالیات‌های خود را در این استان پرداخت نمی‌کنند، در حالی قرار بود امسال مالیات این شرکت‌ها در استان پرداخت شود.

بسطامی بیان کرد: ماده ۴۸ قانون برنامه ششم بر استفاده از نیروی‌های بومی در شرکت‌های نفت و گاز تاکید دارد ولی متاسفانه شرکت‌های نفت و گاز در استان این قانون را اجرایی نمی‌کنند.

وی گفت: متاسفانه در سال جاری هیچ اعتباری از محل درآمدهای نفت و گاز به استان ایلام اختصاص نداده‌اند، در حالی سهم ایلام را از محل سه درصد درآمدهای نفتی در سال جاری حدود ۹۳ میلیارد تومان بوده است.

کد خبر 5363519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha