۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۰۵

تا پایان سال جاری؛

۲۰ محفل قرآنی «قافله نور» در قزوین برگزار می‌شود

۲۰ محفل قرآنی «قافله نور» در قزوین برگزار می‌شود

قزوین-رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری ۲۰ محفل قرآنی در شهر قزوین تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین محمد درافشانی اظهار کرد: تاکنون پنج محفل قرآنی در مسیر سبز قرآن و عترت (قافله نور) در مساجد سنجیده، امام حسن مجتبی (ع) محله کوثر، امام سجاد (ع) ناحیه شهری ناصر آباد (امیدیه) و محمد رسول الله (ص) برگزار شده است.

وی بیان کرد: به طور قطع برگزاری این محافل نورانی موجب انس و الفت عموم مردم به ویژه نسل جوان با قرآن کریم می‌شود، همچنین می‌توان با برگزاری چنین محافلی بستر درک مفاهیم و عمل به آموزه‌های قرآنی را بیش از پیش در جامعه عملیاتی کرد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین هدف اصلی این برنامه را اجرای محافل قرآن برای عموم مردم ذکر کرد و گفت: ترویج فرهنگ قرآنی، توسعه فضای معنوی و تقویت باورهای دینی و ارزشی در بین مردم از دیگر اهداف مهم برگزاری این محفل انس با قرآن است.

درافشانی در خصوص حفظ و رعایت اصول بهداشتی با توجه به شیوع ویروس کرونا افزود: این سلسله محافل در مساجد شهر قزوین و نواحی منفصل شهری به صورت محله‌محور و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: این محفل قرآنی توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین و با همکاری مرکز رسیدگی به امور مساجد استان و اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین در سطح شهر قزوین در حال برگزاری است.

کد خبر 5363523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha