۸ آذر ۱۴۰۰، ۲۰:۴۵

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان:

قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ در کردستان ۳۱۰ هزار ریال است

قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ در کردستان ۳۱۰ هزار ریال است

سنندج- رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: قیمت هر کیلوگرم مرغ در بازار استان براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار ۳۱۰ هزار ریال است و با هر کسی که گران فروشی کند برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فرید سپری عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مباحث مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر وجود قیمت متفاوت مرغ در بازار استان، اظهار کرد: از زمان اعلام برنامه ستاد تنظیم بازار کشور، قیمت مرغ در سطح استان با همان قیمت ۳۱ هزار تومان عرضه شده است.

وی افزود: یکی از معدود استان‌هایی در کشور بوده ایم که در طول این مدت و در کل استان قیمت مرغ با همان قیمت مصوب عرضه شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان اظهار داشت: هم اکنون در بازار استان هیچ کمبودی از لحاظ کالاهای اساسی به ویژه در حوزه گوشت سفید و قرمز نداریم.

سپری خاطرنشان کرد: شرکت پشتیبانی امور دام همواره در بازه‌های زمانی مختلف اقدام به خرید کالاهای استراتژیک می‌کند و در قبال خرید مرغ از مرغداران با قیمت پایین‌تر از قیمت بازار، نهاده مورد نیاز این واحدها را با نرخ دولتی تأمین می‌کند.

وی تصریح کرد: اکیپ‌های نظارتی این سازمان همواره بازار کالاهای اساسی را رصد کرده و پذیرای شکایات مردمی در مقابله با گران‌فروشی و کم فروشی هستند.

کد خبر 5363973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha