۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۲۰

نماینده ولی فقیه در گیلان:

نیروی دریایی ارتش ایران حضوری مقتدرانه در آب‌های بین المللی دارد

نیروی دریایی ارتش ایران حضوری مقتدرانه در آب‌های بین المللی دارد

انزلی- نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به عظمت نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در سایه ایمان و تعهد، گفت: نیروی دریایی ارتش همواره حضوری مقتدرانه در آب‌های بین المللی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی صبح سه شنبه در مراسم گرامیداشت روز نیروی دریایی در ناوگان شمال، اظهار کرد: اگرچه تاریخ نیروی دریایی ایران قدمتی چندین هزار ساله دارد ولی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی به خاطر ویژگی تعهد و ایمان با سایر نیروهای دریایی جهان تفاوت دارد.

وی با اشاره به افزودن واژه راهبردی در کنار نام نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران توسط رهبر معظم انقلاب، ادامه داد: امروزه بخاطر راهبردی بودن در سایه ایمان و تعهد نیروی دریایی ارتش تمام آبراه‌های جهان را فتح می‌کند و در نیروهای پوشالی جهان خم به ابرو نمی‌آورد.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه عظمت و اقتدار نیروی دریایی در سایه ایمان و تعهد به دست آمده است، ادامه داد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره حضوری مقتدرانه در آب‌های بین المللی دارد.

وی اضافه کرد: بسیاری از تحلیل گران سیاسی دنیا معتقدند نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران علاوه بر اقتدار حضور هوشمندانه در دریا دارد که این مهم در سایه ایمان به خدا و تعهد محقق شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی امروزه با مقابله مقتدرانه در مقابل دزدان دریایی، آرامش در آب‌های داخلی و حتی بین المللی را فراهم آورده است.

وی افزود: نیروی دریایی ارتش تا کنون در زمینه‌های پژوهش خوش درخشیده و تجهیزات ساخته شده در نداجا در سایه خوداتکایی جوانان و متخصصان داخلی به دست آمده است.

کد خبر 5364313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha