۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۹:۴۲

تکریم اصفهان، تکریم فرهنگ است

تکریم اصفهان، تکریم فرهنگ است

رئیس سابق حوزه هنری استان اصفهان گفت: برای اعتلای فرهنگ و هنر ایرانی باید توجه بیشتری به اصفهان کرد، اصفهان چیزی جز هنر و تمدن ایران اسلامی نیست و تکریم اصفهان، تکریم این جنس فرهنگ است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی شاه‌مرادی عصر سه شنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس حوزه هنری استان اصفهان، گفت: اگر همراهی و هم‌دلی در حوزه وجود نداشت، هیچ فعالیتی در این مدت صورت نمی‌گرفت. احمد نوری مانند یک برادر در تمام دوران مدیریت در کنار من قرار گرفت و برای ایشان که به عنوان رئیس جدید حوزه هنری اصفهان معرفی شدند، خوشحال هستم.

رئیس سابق حوزه هنری استان اصفهان ادامه داد: امیدوارم چرخ حوزه هنری هرروز پرشتاب‌تر از گذشته بچرخد. در دوره مدیریت خود اگرچه در برخی از بخش‌ها از ریل‌گذاری‌های سراسری خارج شدیم، اما مدیران عالی حوزه هنری همواره از ما حمایت کردند. تلاش کردیم حوزه هنری خانه هنرمندان اصفهانی باشد و هنرمندان نیز با این تشکیلات آشتی کنند.

وی افزود: سعی کردیم حوزه هنری را یک شریک خوب برای رویدادهای فرهنگی و هنری کنیم. اگر همدلی نباشد، کاری برای فرهنگ و هنر شهر نمی‌توان انجام داد و تصور می‌کنم روابط بین سازمان‌های مختلف بهبود یافته است. بزرگ‌ترین افتخار ما بازگرداندند هنرمندان به حوزه هنری بوده است.

شاه‌مرادی پیشنهاد واگذاری برخی تصمیم‌گیری‌ها را به مدیران استانی داد و تصریح کرد: استان اصفهان با فاصله زیادی از دیگر استان‌ها توانایی و بضاعت برگزاری اتفاقات مهم فرهنگی و هنری را دارد و خواهش دارم برخی از تصمیم‌گیری‌ها به استان‌ها واگذار شود.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان تاکید کرد: اصفهان جان ماست و نسبت به آن بی‌مهر شدیم، نسبت به این شهر آن‌جور که باید و شاید حق خود را ادا نکرده‌ایم. برای اعتلای فرهنگ و هنر ایرانی باید توجه بیشتری به اصفهان کرد. اصفهان چیزی جز هنر و تمدن ایران اسلامی نیست و تکریم اصفهان، تکریم این جنس هنر و فرهنگ است.

گفتنی است در مراسم امروز مجتبی شاه‌مرادی، رئیس سابق حوزه هنری استان اصفهان تکریم و احمد نوری به عنوان رئیس جدید حوزه هنری استان اصفهان معارفه شد. شاه‌مرادی هم‌اکنون به عنوان رئیس سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان فعالیت می‌کند.

کد خبر 5364664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha