۱۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۱۸

فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد؛

باند بین المللی قاچاق مواد مخدر در شیراز متلاشی شد

باند بین المللی قاچاق مواد مخدر در شیراز متلاشی شد

شیراز - فرمانده انتظامی فارس گفت: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ۲۰۰ کیلو حشیش کشف و ۱۰ قاچاقچی بین‌المللی نیز دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رهام بخش حبیبی، گفت: پس از چند ماه کار اطلاعاتی و فنی، صبح امروز مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مطلع شدند که اعضای باند بین‌المللی سوداگران مرگ محموله‌ای حشیش را با یک دستگاه کامیون از استان‌های شرقی بارگیری کرده و در حال حاضر در شهرک صنعتی شیراز مخفی شده‌اند که بررسی موضوع را دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: مأموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی سریعاً به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند یک دستگاه کامیون حامل بار مواد مخدر را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی فارس خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از این کامیون ۲۰۰ کیلو حشیش و ۲۲۷ هزار و ۵۶۰ عدد قرص که به صورت کاملاً حرفه‌ای در پوشش پالت حامل هنداونه جاسازی شده بود کشف کردند.

سردار حبیبی با بیان اینکه در این زمینه ۱۰ قاچاقچی دستگیر و ۱۰ دستگاه سواری پژو پارس، بی‌ام و و سمند متعلق به متهمان نیز توقیف شد، عنوان کرد: در بررسی تکمیلی مشخص شد که قاچاقچیان مواد مخدر و قرص‌های مکشوفه را در پوشش بار هندوانه به کشورهای عربی منتقل می‌کردند.

این مقام انتظامی در فارس با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، از شهروندان خواست ضمن افزایش همکاری خود با پلیس، سوداگران مرگ را در رسیدن به اهداف شوم شأن ناکام بگذارند و پلیس را در تحقق جامعه‌ای سالم یاری کنند.

کد خبر 5366020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha