۱۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۳۴

استاندار زنجان:

توجه به موضوع مسکن محرومان در زنجان ضروری است

توجه به موضوع مسکن محرومان در زنجان ضروری است

زنجان-استاندار زنجان گفت: توجه به موضوع مسکن محرومین در زنجان ضروری است و باید همه دستگاه های مرتبط در این زمینه ورود داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی ظهر شنبه در اولین جلسه شورای مسکن استان در محل استانداری زنجان، گفت: تلاش‌های خوبی در استان برای تولید مسکن انجام شده است.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌ها باید به برنامه‌ها و هدف گذاری‌های تعیین شده در حوزه مسکن برسیم، اظهار کرد: بهره گیری از تکنولوژی‌های نوین در ساخت مسکن ضروری است.

استاندار زنجان با بیان اینکه آیا می‌شود با بهره گیری از این تکنولوژی‌ها، مسکن‌های متفاوت با همان هزینه‌ها ساخت، گفت: ساخت چهار میلیون مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن کار بزرگی در کشور است.

افشارچی تاکید کرد: این طرح بزرگ منتقدین و موافقانی دارد، ولی ما باید به سمت ساخت مسکن خوب حرکت کنیم.

وی بر لزوم ضرورت توجه به مساله آسیب‌های اجتماعی در اجرای پروژه‌های مسکن تاکید کرد و افزود: باید در ساخت مسکن به مسائل و نیازهای شهری فکر کنیم تا مردم با لذت و رضایت بیشتری در واحدهای مسکونی زندگی کنند و متاسفانه آسیب‌های اجتماعی در مساکن مهر بیشتر است.

استاندار زنجان بر لزوم توجه به موضوع مسکن محرومین اشاره کرد و گفت: کمیته مسکن محرومین که ذیل ستاد پروژه‌های مسکن ملی تشکیل می‌شود، باید دارای خروجی باشد.

افشارچی با بیان اینکه تجربه ساخت مسکن مهر در کشور را داریم، ابراز کرد: باید بتوانیم از درون طرح بزرگ نهضت ملی مسکن چیزهای بیشتری در بیاوریم.

وی ادامه داد: اجرای نهضت ملی مسکن با تحرکی که در بخش‌های مختلف ایجاد می‌کند، می‌تواند موتور پیشران اقتصاد کشور بوده و در ایجاد اشتغال هم موثر است.

کد خبر 5367285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha