۱۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۰۳

در قالب طرح «زندگی به سبک رضوی» صورت گرفت؛

جشن ازدواج ۱۵۰ زوج مهاجر محروم در حرم مطهر رضوی

جشن ازدواج ۱۵۰ زوج مهاجر محروم در حرم مطهر رضوی

مشهد ـ رئیس مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی گفت: ۱۵۰ زوج مهاجر محروم در حاشیه شهر مشهد جشن ازدواج خود را در حرم مطهر رضوی برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه دژبرد با اعلام خبر بهره‌مندی دومین گروه مهاجران از طرح «زندگی به سبک رضوی»، اظهار کرد: مرحله اول این طرح سال گذشته برای ۱۰۰ تن از زوج‌های مهاجر حاشیه‌نشین برگزار شد و در مرحله دوم نیز ۱۵۰ زوج محروم از مهاجران که در مناطق حاشیه شهر مشهد سکونت دارند اجرا شد.

رئیس مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی ادامه داد: این زوج‌های جوان به جشن ازدواج «زندگی به سبک رضوی» در رواق دارالهدایه دعوت شدند و ضمن بهره‌مندی از ویژه برنامه‌های آموزشی و مفرح، هدایایی از جمله یک جلد قرآن کریم حاوی پیام تولیت آستان قدس رضوی به آنان اهدا شد و از خوان کریمانه رضوی در مهمانسرای حضرت رضا (ع) نیز متنعم شدند.

وی اضافه کرد: زوجین مشمول، به مدت ۳ سال از مزایای این طرح حمایت از خانواده از قبیل خدمات آموزشی و پشتیبانی، مشاوره و راهنمایی، فعالیت‌های عملی و مهارتی مرتبط با همسرداری و پرورش فرزند و… بهره‌مند خواهند بود.

گفتنی است؛ طرح «زندگی به سبک رضوی» که چهار سالی است به‌همت مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی در حال اجرا است، با هدف تحکیم و تعالی زندگی نومزدوجین با بهره‌گیری از ظرفیت‌های آستان قدس رضوی و مجموعه نهادها و تشکل‌های مردمی برای زائرین و مجاورین تداوم دارد؛ در این مدت، غیر از اقشار مختلف جامعه که مهمان این جشن معنوی شده‌اند، افراد تحت پوشش خیریه‌ها، محرومان حاشیه‌نشین و مهاجران نیز از برکات و خدمات آن برخوردار شده‌اند.

کد خبر 5367346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha