۱۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۱۵

«باهم برنده شدیم»

واکنش فدراسیون هندبال نروژ به پیروزی مقابل تیم زنان ایران

واکنش فدراسیون هندبال نروژ به پیروزی مقابل تیم زنان ایران

فدراسیون هندبال نروژ بعد از پیروزی تیم ملی زنان این کشور برابر ایران در مسابقات جهانی، پیام حمایتی از تیم کشورمان منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی هندبال بانوان ایران یکشنبه شب در دومین بازی خود در مسابقات قهرمانی جهان به مصاف تیم نروژ رفت و با نتیجه 41 بر 9 شکست خورد. با وجود این باخت سنگین، فاطمه خلیلی دروازه بان تیم ایران به واسطه عملکرد خوبش و مهار موقعیت های زیادی از تیم حریف به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

خلیلی بعد از معرفی اش به عنوان بهترین بازیکن، لحظاتی اشک ریخت و سپس شادی خود را با ملی پوشان ایران و در ادامه با بازیکنان نروژ سهیم شد. در پایان، ملی پوشان دو تیم با هم عکس یادگاری گرفتند که این اتفاقات، بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشته است.

فدراسیون هندبال نروژ هم در پیامی با حمایت از فاطمه خلیلی و تیم ملی ایران نوشت: «تبریک فاطمه! امروز ما با هم برنده شدیم. برای تو و ایران بهترین ها را در بازی های بعد آرزو می کنیم.»

واکنش فدراسیون هندبال نروژ به پیروزی مقابل تیم زنان ایران

کد خبر 5368808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
      0 0
      چقدر قشنگه که فقط خودشون رو نمیبنند و به احساسات تیم بازنده هم توجه میکنند .کارهای خوب رو باید یاد بگیریم. اگر ما با همچین اختلافی تیمی رو ببریم همه خبرگزاریهامون تیتر میزنن. ایران فلان تیم را در هم کوبید. در هم شکست و...