۱۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۴۴

معاون استاندار زنجان:

سرمایه‌گذاری در مناطق محروم از اولویت‌های دولت است

سرمایه‌گذاری در مناطق محروم از اولویت‌های دولت است

زنجان-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: توجه به حوزه اقتصاد و سرمایه‌گذاری به منظور توسعه مناطق محروم از اولویت‌های دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل رفیعی روز دوشنبه در مراسم معرفی سرپرست جدید فرمانداری ایجرود به شرایط و برنامه‌های جدید توسعه کشور اشاره کرد و افزود: مسئولان باید خدمت به مردم را سرلوحه کارهای خود قرار دهند و برای خدمت رسانی به مردم همواره پای کار باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: توجه به ۲ حوزه اقتصاد و سرمایه‌گذاری به منظور توسعه مناطق محروم از اولویت‌های دولت سیزدهم است.

رفیعی با اشاره به محدودیت‌ها و مسائل موجود در شهرستان ایجرود یادآورشد: باوجود اقدامات انجام شده، هنوز شهرستان ایجرود بعنوان یکی از مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان زنجان به‌شمار می‌رود.

سرمایه‌گذاری در مناطق محروم از اولویت‌های دولت است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان تاکید کرد: مسئولان باید با برنامه‌ریزی دقیق در جهت توسعه روز افزون این شهرستان حرکت کنند.

در این مراسم، روح‌الله جعفری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان ایجرود معرفی و از خدمات باب‌الله فتحی فرماندار قبلی این شهرستان قدردانی شد.

کد خبر 5369072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha