۱۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۰۷

مدیرکل راهداری آذربایجان غربی:

۱۰۰ کیلومتر راه روستایی آذربایجان غربی آسفالت شد

۱۰۰ کیلومتر راه روستایی آذربایجان غربی آسفالت شد

ارومیه – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از انجام ۱۰۰ کیلومتر آسفالت راه روستایی در استان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان شکری بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با فرمانده جدید پلیس راه استان با بیان اینکه از عملکرد ۱۰ درصدی آذربایجان غربی از مجموع راه‌های روستایی آسفالت شده کشور در سال جاری خبر داد و افزود: در سال جاری بالغ بر ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی در استان آسفالت شده است که در بین استان‌های کشور رقم قابل ملاحظه و کارنامه قابل قبولی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اجرای ۵۳۰ روکش آسفالت در محورهای آذربایجان غربی، ادامه داد: باید در بستر آرام علمی نسبت به ارتقا راه‌ها اقدام شود تا در سال‌های بعدی جهت تعمیر، توسعه و ارتقا راه‌ها بر حسب زمان مورد استفاده و نیاز روز مترددین، امانت شایسته ای برای نسل‌های آتی به ارث بگذاریم.

شکری از اجرای روکش آسفالت تکاب - تخت سلیمان به طول ۹ کیلومتر بI عنوان یکی از پروژه‌های اولویت دار در راستای ارتقا ایمنی محورهای ارتباطی جنوب استان اظهار کرد: مابقی این محور نیز با بهبود شرایط آب و هوایی و همچنین تخصیص اعتبار لازم در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: تأمین ایمنی راه‌ها دارای اضلاع چندگانه است که اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه در رأس آن دارای بیشترین مسئولیت و بالاترین دغدغه در این ارتباط بوده و باید همگام، هماهنگ و با تعامل بالا در راستای هدف مشترک ایمنی و حفظ جان مردم برنامه‌های عملی و اقدامات کاربردی انجام دهند.

سرهنگ حسین مشتاق، فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی نیز در این دیدار با بیان اینکه اهداف خدمت هردو مجموعه یکسان و با رویکرد تأمین ایمنی و آسایش خاطر و ایمنی مردم بوده که در تلاش برای افزایش حضور پلیس راه در محورها جهت کاهش رفتار پرخطر و حادثه آفرین مترددین جاده‌ای هستیم.

تلاش برای کاهش سهم عامل انسانی و جاده در تصادفات با اجرای طرح‌های ایمنی و فرهنگی مشترک، همراهی و مشارکت بیشتر در راستای تشکیل گشت‌های تلفیقی با هدف تسهیل ترددهای جاده‌ای و و اجرای طرح راهداری زمستانی با تمام قوا و جلب تعاملات بیشتر سایر دستگاه‌های خدمت رسان در این خصوص از دیگر موارد مورد طرح در این جلسه بود.

کد خبر 5369180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha