۱۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۰۱

عضو شورای شهر زنجان:

شورا و شهرداری جای سیاسی بازی نیست

شورا و شهرداری جای سیاسی بازی نیست

زنجان-عضو شورای شهر زنجان با تاکید بر اینکه شورا باید برای مصلحت مردم و شهر حرکت کند، تاکید کرد: شورا و شهرداری جای سیاسی بازی نیست.

حجت‌الاسلام اسحاق اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه اعضای منتصب به لیست «ما بر این باوریم» پاسخگوی نتیجه نگرفتن از گزینه انتخابی خود به‌عنوان شهردار زنجان و تائید نشدن این گزینه از سوی وزارت کشور باشند، گفت: باید مصلحت مردم و شهر بر مصالح گروهی و جناحی قالب باشد و از سیاسی بازی در حوزه شهر و شهرداری پرهیز شود.

وی با تاکید بر اینکه نیاز به اجماع برای انتخاب شهردار زنجان هستیم، گفت: تحقق این اجماع زمانی صورت می‌گیرد که برخی اعضای شورای شهر متقاعد شوند که شورا و شهرداری سیاسی بازی نیست.

به انتخاب شهردار طی هفته جاری خوشبین نیستم

عضو شورای شهر زنجان افزود: مادامی‌که صحن جلسه شورا، شهرداری، بدنه مدیریتی شهرداری و تفکر حاکم برای شورای شهر درگیر باندبازی، حزب‌بازی و جناح بازی و سیاست زده باشد عاقبتی برای شورای شهر متصور نیست و مردم و شهر متضرر شود.

اسماعیلی در پاسخ به این سوال که طبق اعلام یکی از اعضای شورای شهر زنجان، قرار بود شهردار زنجان طی هفته جاری انتخاب شود، گفت: به انتخاب شهردار طی هفته جاری خوشبین نیستم و باید منظر روزهای آینده و فراینده انتخاب شهردار باشیم.

۲۹ شهریورماه سال جاری شورای شهر زنجان با پنج رأی موافق عباس راشاد به‌عنوان شهردار انتخاب و به وزارت کشور معرفی کرد که با مخالفت وزارت کشور، کار به ش.ورای حل اختلاف کشور کشیده شد و شورای حل اختلاف نیز با گزینه شورای شهر زنجان برای سمت شهرداری زنجان موافقت نکرد.

کد خبر 5369997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha