۱۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۵۳

رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی مطرح کرد:

آمادگی صندوق توسعه ملی برای حمایت از مگاپروژه‌های پیشران

آمادگی صندوق توسعه ملی برای حمایت از مگاپروژه‌های پیشران

رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی گفت: این صندوق آماده است به جز پشتیبانی‌های معمول ارزی و ریالی خود از مگاپروژه‌های پیشران مصوب در ستاد هماهنگی اقتصادی حمایت ارزی کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق توسعه ملی، مهدی غضنفری رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی در آیین تودیع و معارفه معاونت اداری، مالی و پشتیبانی صندوق توسعه ملی گفت: صندوق نقش مهمی در شکوفایی اقتصاد کشور و افزایش صادرات دارد.

وی افزود: در همین راستا صندوق آماده است به جز پشتیبانی‌های معمول ارزی و ریالی خود، از مگاپروژه‌های پیشران که در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت تصویب شود حمایت ارزی کند و امید است شاهد تلفیق منابع هلدینگ‌های بزرگ، بانک‌های پشتیبان تولید و صندوق توسعه ملی برای یک تحرک بزرگ اقتصادی در سطح ملی و دستیابی به نرخ بالای رشد اقتصادی در کشور باشیم.

پیش از این، رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی در تشریح خطوط کلی و راهبردهای صندوق توسعه ملی، اظهار داشت: هم‌راستایی، هم‌افزایی و هماهنگی با سیاست‌های اقتصادی دولت در مسیر کنترل تورم و دستیابی به رشد پایدار، نخستین هدف صندوق توسعه ملی در دوره‌ جدید کاری است.

در ادامه این جلسه، اعضای هیئت عامل صندوق توسعه ملی و نیز دستیار ویژه رئیس هیئت عامل، هر یک نقطه نظرات خود را در خصوص اهمیت صندوق توسعه ملی و ارتقای جایگاه آن عنوان کردند.

در پایان این آیین، ضمن تقدیر از خدمات فرهاد همتی، حکم انتصاب حمید اشتری در سمت معاون اداری، مالی و پشتیبانی صندوق توسعه ملی توسط رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی به وی اهدا شد.

گفتنی است؛ حمید اشتری پیش از این معاون توسعه مدیریت، امور حقوقی و مجلس سازمان ملی استاندارد ایران بود.

کد خبر 5370835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha