۱۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۴۱

فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران:

روحیه استکبار ستیزی در دانشجویان توطئه ها را خنثی می کند

روحیه استکبار ستیزی در دانشجویان توطئه ها را خنثی می کند

ری- فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: روحیه استکبار ستیزی در دانشجویان توطئه ها را خنثی می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد ذوالقدر عصر چهارشنبه در گردهمایی دانشجویان دانشگاه‌های استان تهران در سپاه سیدالشهدا (ع) که با حضور محسن منصوری، استاندار تهران برگزار شد با اشاره به اینکه نیروی انسانی و سرمایه جوانی دو عامل محرک رشد، توسعه و حرکت در مسیر تحقق اهداف در کشور هستند اظهار داشت: مهمترین سرمایه بشریت، نیروی انسانی می‌باشد که راه را برای رشد و توسعه و تعالی و معرفت و مجاهدت باز می‌کند.

ذوالقدر با بیان اینکه نیروی انسانی با انرژی جوانان راهگشای سختی‌ها است و تاب آوری را بالا می‌برد گفت: پر این زمینه باید همواره روحیه ایثار و فرهنگ شهادت تکرار و حفظ شود.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) عنوان داشت: حفظ روحیه استکبار ستیزی در میان اقشار مختلف جامعه به ویژه دانشجویان برای همسو و هم هدف کردن کل جامعه موجب خنثی شدن و از بین رفتن تمامی فتنه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان می‌شود.

وی با اشاره به وحدت رویه مناسب در دولت سیزدهم بیان داشت: خوشبختانه با هم افزایی و یک صدایی و وحدتی که میان مردم و دولت جدید شکل گرفته بسیاری از معضلات و مشکلات قابل حل خواهد بود.

ذوالقدر اظهار داشت: دشمنان نظام توان رویارویی با قدرت بازدارندگی ایران را ندارند و به دنبال ایجاد فتنه در کشور هستند، لذا باید در این حوزه مردم و جوانان بصیرت لازم را داشته باشند و اجازه دخالت و بروز توطئه و فتنه‌ها را ندهند.

کد خبر 5370922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha