۱۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۱۹

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی :

فعالیت در فضای مجازی بر پایه قانون باشد/جوانه زدن میوه انقلاب

فعالیت در فضای مجازی بر پایه قانون باشد/جوانه زدن میوه انقلاب

بیرجند- نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه فعالیت در فضای مجازی بر پایه قانون باشد، گفت: آینده کشور و جوانان روشن و دشمن زمین گیر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید علیرضا عبادی ظهر پنج شنبه در مسئولان فعالان برتر و سر شبکه‌های فضای مجازی بسیج خراسان‌جنوبی اظهار کرد: تحلیل‌های علمی و واقعیت صحنه میدانی اهمیت فضای مجازی را نشان می‌دهد.

نماینده محترم ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: اگر می‌خواهیم شخصیت یک انسان را بسنجیم باید ببینیم از راه چشم و گوش چه چیزهایی را جذب کرده است و در فرهنگ دینی و روایات نیز به این نکته مهم اشاره شده است.

عبادی با بیان اینکه باید به همان نسبت که به سلامت خوراک جسم اهمیت می‌دهیم، به تغذیه سالم روح هم همت داشته باشیم، ادامه‌داد: انسان موجودی تأثیر پذیر است و از این جهت در قرآن بر انتخاب همنشین صالح تأکید کرده است.

وی گفت: ما از خودمان و مسئولین گلایه داریم که چقدر راستای فرهنگ صحیح اسلامی قدم برداشته و کار کرده‌اند.

نماینده محترم ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه در بسیاری از کشورها به هیچ وجه فضای مجازی را رها نمی‌کنند، اظهار کرد: فضای مجازی باید قانون داشته باشد ولی در کشور ما این فضا در اختیار دشمن قرار دارد.

عبادی با اشاره به اینکه کرونا موجب شد که گروه‌های سنی پایین نیز وارد فضای مجازی شود، بیان‌کرد: باید بررسی کنیم که نتیجه فعالیت ما تربیت نیرو برای دشمن و یا سرباز برای امام زمان (عج) است.

وی با تأکید بر اینکه در حوزه فرهنگ ما حرف برای گفتن زیاد داریم ولی گوینده نداریم، گفت: در فضای مجازی گاه تنها حالت دفاعی به خود می‌گیریم ولی در حقیقت انقلاب ما و خون‌دادن های ما برای این بود که حرف‌های خود را بزنیم.

نماینده محترم ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: در سخت‌ترین شرایط نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی حرف از امید به آینده و روشن بودن راه رو به جلو می‌زدند و حتی بیانیه گام دوم انقلاب را در بحبوحه تهاجم‌های دشمن مطرح کردند.

عبادی اظهار کرد: اگر در دولتی از یک طرف مال مردم را بدزدند و به دین کاری نداشته باشند و از طرف دیگر برخی دچار فقر و گرسنگی باشند بدترین مقابله علیه انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه راه آینده روشن است، یادآور شد: ما امروز مجلس انقلابی، قوه قضائیه پا در رکاب و دولت خدمتگذار داریم و انقلاب در جهان شکل خاصی به خود گرفته و پیروز است.

نماینده با بیان اینکه دشمنان ما زمین گیر شده است، گفت: آنهایی که می‌گفتند یمن را ظرف یک ماه می‌گیرند، چنین سال است که در این کشور زمین گیر شده‌اند و آمریکا نیز بعد از ۲۰ سال در عراق با مشکلاتی رو به رو است.

عبادی افزود: میوه شیرین انقلاب در حال جوانه زدن است.

کد خبر 5371334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha