۱۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۵۵

امام جمعه شهرقدس:

استقرار ادارات و مدیران در شهرقدس هر چه زودتر انجام شود

استقرار ادارات و مدیران در شهرقدس هر چه زودتر انجام شود

قدس-امام جمعه شهرقدس با اشاره به تصویب استقرار هلال احمر در شهر قدس پس از ۱۲ سال گفت: استقرار ادارات و مدیران در شهرقدس هر چه زودتر انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا جوکار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر قدس ضمن تبریک به مناسبت روز پرستار و مجاهدت‌های این قشر با بیان اینکه اسلام به واسطه پیامبر اکرم (ص) بوجود آمده است اظهار داشت: با خون سید الشهدا (ع) دوام پیدا کرد و حضرت زینب نیز پشتیبان اسلام و مکتب اهل بیت بود.

امام جمعه شهر قدس با اشاره به اینکه بسیجیان در اجرای طرح شهید سلیمانی مجاهدانه عمل کردند گفت: گروه جهادی موکب اربعینی با همکاری ستاد عتبات استان قم در شهرقدس حضور یافته و بیش از ۲ هزار پرس غذای گرم طبخ و در مناطق کم برخوردار توزیع می‌کنند.

جوکار با اشاره به تصویب استقرار هلال احمر در شهر قدس پس از ۱۲ سال عنوان داشت: استقرار ادارات و مدیرانی که تاکنون در شهر مستقر نشده اند لازم است هرچه سریع‌تر صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ از زیربنایی‌ترین نیازهای جامعه است و شورای انقلاب فرهنگی باید به قرارگاه فرهنگ انقلابی تبدیل شود افزود: این شورا برای زنده نگهداشتن ارزش‌های انقلاب اسلامی تشکیل شد و باید به مقوله فرهنگ نگاه جدید داشته باشیم.

خطیب جمعه شهرقدس اظهار داشت: پژوهش‌ها باید مسئله محور باشند و برای حل مشکلات کشور به کار گرفته شوند و نتیجه آن گره‌ای از مسائل را حل کند و مسئولین از نتیجه پژوهش پژوهشگران حمایت کنند و در مدیریت منطقه از آنها بهره بگیرند.

کد خبر 5372119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha