۱۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۵۴

امام جمعه داراب:

مدیرانی که جسارت کار کردن ندارند از قبول مسئولیت بپرهیزند

مدیرانی که جسارت کار کردن ندارند از قبول مسئولیت بپرهیزند

داراب- امام جمعه داراب با تاکید بر شایسته سالاری در انتخاب مدیران اجرایی گفت: کسانی که جرأت و جسارت و روحیه جهادی ندارند از قبول مسئولیت پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا خسروی در خطبه‌های امروز نمازجمعه داراب بر لزوم شایسته سالاری در چینش مدیران اجرایی این شهرستان بر اساس ضابطه مندی و دارا بودن روحیه جهادی تاکید کرد و اظهار داشت: مدیرانی که جرأت جسارت و روحیه جهادی ندارند از قبول مسئولیت پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه برخی مدیران به بهانه نبود اعتبارات از زیر بار وظایف خود شانه خالی می‌کنند، تاکید کرد: برخی از مدیران فقط و فقط نبود پول و اعتبارات را بهانه کرده و به واسطه نداشتن جرأت و جسارت از وظایف خود شانه خالی می‌کنند.

امام جمعه داراب تصریح کرد: در شهرستان داراب اگر مدیری چنین روحیه‌ای ندارد، از قبول مسئولیت پرهیز و وقت خود و مردم را تلف نکند.

خسروی یادآور شد: همه می‌دانند که مردم در شرایط دشوار اقتصادی هستند که می‌طلبد برای گذر از این شرایط و عبور مدیران با کار چند برابری و شبانه‌روزی و با روحیه جهادی اصلاح و به نفع مردم پیش ببرند.

خطیب جمعه داراب در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت میلاد حضرت زینب سلام الله علیه و روز پرستار از ابتکار گروه یاوران آدینه این شهرستان برای پاسداشت زحمات پرستاران و دعوت از نماینده مردم در مجلس مسئولان درمانی این شهرستان تقدیر کرد و گفت: پشت میزنشینی در اتاق ادارات و منتظر ماندن برای رسیدن اعتبارات هنر نیست.

خسروی تصریح کرد: یک مدیر باید از علم و تخصص خود برای اصلاح امور اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی شهرستان بهره گیرد و کار کند.

کد خبر 5372128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • جلیل اسماعیلی IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
      0 0
      احسنت بر امام جمعه جوان، خلّاق، پرانرژی، ودلسوزومخلص شهرستان داراب، حجت الاسلام حاج آقا خسروی. احسنتم.