۱۹ آذر ۱۴۰۰، ۲۱:۰۹

شمار جان باختگان کرونا در کردستان به ۱۹۱۵ نفر رسید

شمار جان باختگان کرونا در کردستان به ۱۹۱۵ نفر رسید

سنندج- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: متأسفانه روند ابتلا و فوتی بیماری کرونا در استان همچنان ادامه دارد و شمار جان باختگان از ابتدا تاکنون به هزار و ۹۱۵ نفر رسیده است.

فرزین رضاعی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت اخیر ۳۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کردستان شناسایی شدند و متأسفانه دو بیمار جان باختند.

وی از بستری شدن ۱۸۹ بیمار مشکوک به کرونا در کردستان خبر داد و گفت: بیشترین شمار مبتلایان مربوط به سنندج است و هم اکنون در مراکز درمانی این شهرستان ۱۰۶ نفر بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطر نشان کرد: هم اکنون ۲۶ بیمار مبتلا به کرونا نیز در بخش مراقبت‌های ویژه(ICU) مراکز درمانی استان بستری هستند.

رضاعی افزود: آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تاکنون به هزار و ۹۱۵ نفر رسیده است که شهرستان سنندج با ۸۳۴ نفر بیشترین تعداد جان باختگان را دارد.

وی اظهار داشت: انتظار داریم شهروندان همچنان روند فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، عدم حضور در تجمعات، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک را رعایت کنند در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 5372362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha