۲۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۱۹

معاون استاندار گلستان خبر داد؛

اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا در گلستان/۸۹ درصد کامل واکسینه شدند

اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا در گلستان/۸۹ درصد کامل واکسینه شدند

گرگان- معاون سیاسی، امنیتی و استاندار گلستان از اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا در استان خبر داد و گفت: ۸۹ درصد گلستانی دوز اول واکسن کرونا را تزریق کرده و ۷۲ درصد هم دوز دوم را دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی مهاجر بعدازظهر شنبه در هشتاد و یکمین جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا اظهار کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و واکسیناسیون همگانی منجر به کاهش ابتلا و در عین حال فوتی‌های کرونا می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و استاندار گلستان افزود: جامعه نخبگان و افراد ذی‌نفوذ شهری و روستایی در اقناع افراد واکسن نزده و ترغیب آنها به واکسیناسیون نقش بسزایی دارد.

وی بیان کرد: اولویت ما اقدامات فرهنگی و اقناعی برای ترغیب مردم به واکسیناسیون است و در صورت عدم پاسخ مناسب اقدامات سلبی مورد توجه قرار می‌گیرد.

مهاجر اضافه کرد: علاوه بر اهمیت تبریک روز پرستار باید پرداخت مطالبات و رفع دغدغه‌های آنها مورد توجه جدی قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و استاندار گلستان گفت: در موضوع حضور دانش آموزان در کلاس‌های درس حفظ جان و سلامت روانی جامعه بسیار پراهمیت بوده و در این مسیر اولیای مدارس، مدیران آموزش و پرورش و فرمانداران باید دغدغه‌ها را کاهش دهند.

وی ادامه داد: طرح مدیریت هوشمند کرونا از فردا آغاز می‌شود و در اولین فاز حراست‌ها باید از کارمندان واکسن نزده است پی سی آر ۷۲ ساعته اخذ کنند.

مهاجر بیان کرد: شهرستان‌های کردکوی و ترکمن در وضعیت زرد و خوشبختانه باقی شهرستان‌های استان در وضعیت آبی قرار دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و استاندار گلستان اظهار کرد: ۸۹ درصد گلستانی واجد شرایط دوز اول واکسن کرونا را تزریق کرده و ۷۲ درصد هم دوز دوم را دریافت کردند.

کد خبر 5372831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha