۲۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۱۵

فرماندار کوهرنگ:

۳۵۰ کیلومتر از جاده های روستایی و شهری در کوهرنگ خاکی است

۳۵۰ کیلومتر از جاده های روستایی و شهری در کوهرنگ خاکی است

کوهرنگ- فرماندار کوهرنگ از وجود ۳۵۰ کیلومتر جاده خاکی روستایی و شهری در این شهرستان خبر داد و گفت: این جاده‌ها نیازمند اصلاح هستند.

مرتضی زمان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه شهرستان کوهرنگ دارای مناطق صعب العبور و کوهستانی بسیاری است، اظهار کرد: به دلیل نبود جاده‌های مناسب مردم این شهرستان در امر رفت و آمد با مشکل مواجه هستند.

وی با بیان اینکه ۳۵۰ کیلومتر جاده خاکی روستایی و شهری در این شهرستان وجود دارد، عنوان کرد: جاده‌های روستایی و شهری در شهرستان کوهرنگ باید اصلاح شود.

فرماندار کوهرنگ با بیان اینکه ۵۴۰ کیلومتر راه عشایری در «کوهرنگ» وجود دارد، تصریح کرد: اصلاح ۵۴ کیلومتر از جاده‌های این شهرستان در دستور کار قرار گرفت اما به دلیل عدم تخصیص بودجه پیمانکاران از اجرای پروژه‌ها انصراف زدند.

زمان‌پور تکمیل جاده چهار خط «کوهرنگ» - «فارسان» را یکی از مطالبات مردمی عنوان کرد و ادامه داد: جاده چهار خط «چلگرد» - «سودجان» طی سال‌های گذشته کلید خورد اما در عمل هیچ اقدامی انجام نگرفته است.

وی به تونل «چری» اشاره کرد و افزود: ۴۰ میلیارد تومان از مطالبات پیمانکار تاکنون پرداخت نشده است.

فرماندار کوهرنگ با بیان اینکه قرارداد پیمانکار تونل «چری» در حال اتمام است، گفت: به منظور جلوگیری از ایجاد وقفه در احداث تونل باید پیمانکار جدید مشخص یا با پیمانکار قبلی قرار داد بسته شود.

کد خبر 5373601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha