۲۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۰۲

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین خبر داد؛

کشف محصولات تقلبی از یک واحد تولیدی در قزوین

کشف محصولات تقلبی از یک واحد تولیدی در  قزوین

قزوین- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: گشت های سیار تعزیرات استان قزوین در جریان سرکشی های روزانه مقادیر قابل توجهی کود شیمیایی تقلبی کشف و ضبط کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی قزوین هوشنگ محمدی اظهار کرد: در جریان گشت‌های سیار تعزیرات از واحدهای تولیدی، مقادیر قابل توجهی کود شیمیایی تقلبی کشف و ضبط شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین افزود: این واحد تولیدی به مدت ۲ سال از سوی یکی از بانک‌ها توقیف بوده اما اقدام به تولید برند شرکت تعطیل شده و فروش محصولات تقلبی می‌کرد.

وی اذعان کرد: واحد تولیدی مدعی بود که هیچ اقدام غیرقانونی نمی‌کند و تنها به علت جابجایی کارخانه برخی محصولات با برندهای سابق و جدید را بدون مجوز تولید و به فروش می‌رساند.

این مسئول گفت: این واحد تا روشن شدن ابعاد پرونده و رسیدگی‌های لازم و سیر مقررات قانونی در حضور نمایندگان تعزیرات، سازمان صنعت معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و پلیس امنیت اقتصادی پلمب شد.

وی یادآور شد: محصولات این کارخانه در استان‌های دیگر نیز به فروش می‌رسید.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: در آستانه شب یلدا و و ماه‌های آخر سال از تمامی واحدهای صنفی، تولیدکنندگان و واحدهای عرضه کالا تقاضا داریم تا با رعایت انصاف و قانون به ثبات و آرامش در بازار کمک کنند.

کد خبر 5374370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha