۲۲ آذر ۱۴۰۰، ۲۱:۰۷

بهادری‌جهرمی مطرح کرد؛

مردم حوصله نگاه کردن به جدال و کشمکش‌های روزمره سیاسی را ندارند

مردم حوصله نگاه کردن به جدال و کشمکش‌های روزمره سیاسی را ندارند

سخنگوی دولت گفت: مردم از مجادلات سیاسی خسته‌اند و حوصله نگاه کردن به جدال و کشمکش‌های روزمره سیاسی را به ویژه میان نهادهای حاکمیتی ندارند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه درباره اهداف برگزاری نشست سخنگویان سه قوه و شورای نگهبان، گفت: محوری‌ترین کلام این جلسه این بود که مردم از مجادلات سیاسی خسته‌اند و حوصله نگاه کردن به جدال و کشمکش‌های روزمره سیاسی را به ویژه میان نهادهای حاکمیتی ندارند.

وی افزود: انتظار نمی‌رود که قوای موجود در حاکمیت اگر مباحثی هم دارند به جای اینکه در جلسات کاری و محیط تخصصی مطرح کنند، بخواهند یکدیگر را در رسانه‌ها مخاطب قرار دهند.

سخنگوی دولت گفت: محور مطالب مطرح در جلسه امروز این بود که بتوانیم برنامه‌ای داشته باشیم که در عین حفظ استقلال و جنبه تخصصی هر یک از قوا، بخش‌های مختلف حاکمیت به دور از مجادلات و فارغ از بگومگوهای سیاسی آن چه را که به نفع مردم است و دستاورد حاکمیت تلقی می‌شود با برنامه‌ریزی بهتر و به‌طور شفاف‌تر تبیین کنیم.

بهادری‌جهرمی افزود: مزیت برگزاری این جلسات این است که هم نگاه‌ها به هم نزدیک‌تر و هم کلام‌ها به هم منتقل می‌شود و مثلا این سوء‌برداشت وجود ندارد که مجلس نخواهد مصوبه‌ای را تأیید کند و دو طرف با واقعیات بهتر آشنا می‌شوند.

وی گفت: در این جلسه سخنگویان قوای سه‌گانه و شورای نگهبان قرار گذاشتند که برای پیگیری امور مرتبط جلسات مشترک به طور چرخشی برگزار شود.

سخنگوی دولت افزود: در این جلسات مسائل اساسی کشور و آن چه را که به نفع کلی مردم است بررسی می‌کنیم تا با همفکری و تعامل سازنده با حفظ استقلال هر قوه مسائل را به طور تخصصی حل و فصل کنیم.

بهادری‌جهرمی تأکید کرد: قطعا اگر به جای نگاه تک‌بُعدی و یک طرفه به قضایا سعی کنیم مسائل کلان ملی را با نگاه فراقوه‌ای و کلان‌تر از ابعاد و زوایای مختلف ببینیم و واقعیات را در نظر بگیریم و به آن اشراف داشته باشیم، طبعا با نگاه جامع‌تر و کامل‌تری می‌توانیم مسائل را به مردم منتقل کنیم و پاسخگوی اصحاب رسانه باشیم.

کد خبر 5374883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha