۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۰۷

شرایط کم نظیر برای خرید اقساطی خودرو

شرایط کم نظیر برای خرید اقساطی خودرو

ما در این مقاله به بررسی مزایای خرید اقساطی سایپا می‌پردازیم و در انتها نیز به سایت معتبری به جهت خرید انواع خودروهای سایپا خواهیم پرداخت.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، این روزها با افزایش قیمت خودروهای شرکت سایپا کمتر کسی توان نقدی خودروهایی مانند پراید، تیبا و امثالهم را دارد. به همین جهت ممکن است بهترین راهکار استفاده از خدمات خرید اقساطی سایپا باشد که توسط شرکت‌های مختلف ارائه می‌شود. همانطور که می‌دانید خودروهای ایرانی با همه‌ی نواقصی که دارند، از پرطرفدارترین خودروهایی هستند که افراد می‌توانند آنها را خرید و استفاده کنند اما اگر این خرید به صورت قسطی باشد، بصرفه‌تر خواهد بود. ما در این مقاله به بررسی مزایای خرید اقساطی سایپا می‌پردازیم و در انتها نیز به سایت معتبری به جهت خرید انواع خودروهای سایپا خواهیم پرداخت.

چرا خرید اقساطی خودرو مهم است؟

به دلیل مزیت‌هایی که در خرید قسطی انواع خودرو وجود دارد، علاقه‌مندان به داشتن خودرو از هیچ فرصتی برای این منظور غافل نخواهند شد. ما در ادامه به مواردی از خرید اقساطی خودرو از برندهای مختلف اشاره می‌کنیم که احتمالاً شما عزیزان را نیز برای خرید اقساطی سایپا مجاب خواهد کرد؛

متغیر نبودن قیمت خرید خودرو

همانطور که اطلاع دارید، بازار خودرو در ایران نوسان شدیدی دارد. بدین معنا که اگر در حال حاضر پول نقد برای خودروهای شرکت سایپا داشته باشید، احتمالاً در هفته‌ی بعدی با همان مقدار پول توانایی خرید خودرو مدنظرتان را نخواهید داشت. اما خرید اقساطی خودرو به شما عزیزان این امکان را می‌دهد که با تعیین قیمت خرید خودرو در ابتدای معامله، دیگر نگران نوسانات بازار نباشید. این مزیت یکی از مهم‌ترین مواردی است که افراد را ترغیب به خرید اقساطی سایپا کرده است.

تهیه خودرو مدرن‌تر

خرید قسطی خودرو این امکان را به شما می‌دهد که با پرداخت بخش قابل توجهی از مبلغ خرید، بتوانید از خودروهای مدرن‌تر بهره ببرید. در واقع اگر قصد خرید نقدی یک خودرو متوسط را داشته باشید، به راحتی می‌توانید برای مثال به خرید اقساطی چانگان cs۳۵ اقدام کنید و مبلغ نقد در اختیار را بعنوان پیش پرداخت برای داشتن خودرو چانگان پرداخت کنید و مابقی را به صورت قسطی بپردازید. این روش بسیاری از افراد را دارای خودروهای مدرن‌تر کرده است که می‌توانید در نظر داشته باشید.

امکان سرمایه‌گذاری

اگر اهل سرمایه‌گذاری و بازار مالی باشید خرید اقساطی سایپا فرصت سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف را به شما می‌دهد. در واقع خرید نقدی خودرو باعث می‌شود که سرمایه‌تان را به صورت یکجا در یک حوزه خرج کنید اما خرید به شیوه اقساطی امکان سرمایه‌گذاری را برایتان فراهم خواهد کرد که چه بسا با سود حاصله از آن بتوانید اقساط خودرو را راحت‌تر پرداخت کنید.

آیا خرید قسطی خودرو معایبی نیز دارد؟

در کنار مزایایی که برای خرید اقساطی سایپا عنوان کردیم، باید به چند مورد دیگر نیز توجه کنیم که ممکن است معاملات قسطی خرید خودرو را تحت شعاع قرار دهد. این موارد عبارتند از:

شرایط کم نظیر برای خرید اقساطی خودرو

در خرید قسطی انواع خودرو، شاهد دریافت سودهای زیادی هستیم. در واقع بسته به نوع خودرو خریداری شده، بازه‌ی زمانی پرداخت وجه و درصد سود متفاوت خواهد بود. البته این موضوع در اکثر خریدهای اقساط وجود دارد و موضوع جدیدی نیست که نباید شما عزیزان را از خرید اقساطی خودرو بترساند.

بسیاری از افراد بر این باورند که تحویل خودرو در شرایط خرید اقساط ممکن است دیرتر از حد معمول انجام شود. اما آیا واقعاً چنین است یا فقط بعضی از شرکت‌های ناکارآمد به این وضع دچار هستند؟ پر واضح است که اگر از یک شرکت معتبر در این زمینه استفاده کنید، کوچک‌ترین مشکلی از لحاظ تحویل خودرو نخواهید داشت.

در حال حاضر دو خودرو پراید ۱۳۱ و تیبا ۲ بیشترین خواهان را به جهت خرید اقساطی سایپا دارند که در شرکت‌های مجاز و معتبر برای افراد علاقه‌مند در نظر گرفته شده است. این دو خودرو با توجه به قیمت‌های مناسبی که دارند خریدار بیشتری را جذب کرده‌اند و با توجه به ارائه خدمات اقساط برای این دو خودرو حتی می‌توان آنها را با قیمت‌های بهتری تهیه کرد. گفتنی است که خرید اقساطی تیبا ۲ و خرید اقساطی پراید ۱۳۱ با بهترین شرایط در اختیار متقاضیان قرار داده خواهد شد که در ادامه به اختصار در خصوص شرایط واگذاری اقساط این دو خودرو اشاره خواهیم کرد.

شرایط خرید اقساطی سایپا

برای اینکه خودروهای شرکت سایپا را به صورت قسطی خریداری کنید، باید به خوبی از قوانین و مقررات در نظر گرفته‌ی شرکت‌ها برای این منظور آگاه باشید. ما در ادامه به این موارد با اهمیت اشاره خواهیم کرد:

انتقال سند پس از تسویه حساب

پر واضح است که تا آخرین زمان تسویه قسط، مالکیت خودرو تماماً به صاحب جدید انتقال پیدا نخواهد کرد. بنابراین تا قبل از این اتفاق به صورت کامل صاحب خودرو نخواهید بود.

ضرورت بیمه بدنه‌ی

در بعضی از شرکت‌های ارائه دهنده‌ی خرید اقساطی سایپا ضرورت در نظر گرفتن بیمه بدنه وجود ندارد. با این حال در صورت درخواست احتمالاً با تخفیف‌های مناسبی روبرو خواهید شد.

امکان تسویه قبل از موعد

اگر به هر دلیلی قصد تسویه زودهنگام را دارید، می‌توانید با کسر سودهای آتی، مبلغ باقی مانده را به صورت یکجا و بدون کوچک‌ترین مشکلی پرداخت کنید.

عدم نیاز به ضامن

برای اینکه بتوانید به انواع خودروهای شرکت سایپا به صورت اقساط دسترسی داشته باشید، نیازی به در نظر گرفتن ضامن یا چک نخواهید بود و این موضوع به جهت رفاه حال متقاضیان در نظر گرفته شده است.

شرایط کم نظیر برای خرید اقساطی خودرو

خرید اقساطی سایپا با استفاده از خدمات تیم آرشا خودرو

حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله چنانچه علاقه‌مند به خرید اقساطی خودرو هستید، باید با استفاده از یک بستر مورد اطمینان اقدام کنید که برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم که از خدمات تیم تخصصی آرشا خودرو بهره ببرید. این تیم با دارا بودن افراد متخصص و برخورداری از یک سابقه‌ی مناسب به خوبی می‌تواند خدمات فروش اقساطی خودروهای سایپا و دیگر برندهای خودرو را در اختیارتان قرار دهد.

به طور کلی آرشا خودرو توانسته است بهترین خدمات را در این زمینه به افراد ارائه دهد که جلب رضایت حداکثری متقاضیان نتیجه‌ی کار و تلاش صادقانه‌ی این تیم تخصصی بوده است. در هر حال اگر قصد خرید اقساطی خودرو سایپا را دارید، کافی است که با استفاده از راه‌های ارتباطی قرار داده شده با متخصصان آرشا خودرو که به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند، در تماس باشید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5375253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      0 0
      دست از این قوطی ها بردارید به فکر ملت باشید