۲۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۰۸

امام جمعه بجنورد:

عده‌ای در فضای مجازی به دنبال فاسد کردن جوانان هستند

عده‌ای در فضای مجازی به دنبال فاسد کردن جوانان هستند

بجنورد- امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه می توان از فضای مجازی استفاده مثبتی داشت، گفت: اکنون عده ای در فضای مجازی به دنبال فاسد کردن جوانان از طریق محتوای آلوده و شبهه‌انگیز هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری صبح چهار شنبه در مراسم افتتاحیه دومین رویداد تولید محتوای فضای مجازی امید ویژه دانش آموزان که در امامزاده سید عباس بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: می‌توانیم در فضای مجازی مطلب خوبی قرار دهیم که هزار نفر استفاده کنند و یا می‌توانیم مطلبی درج کنیم که هزار نفر فاسد شوند یا هزار نفر از آن عبرت گرفته و تحت تأثیر قرار بگیرند.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: بخش عمده فضای مجازی به دست کسانی است که به دنبال فاسد کردن جوانان هستند؛ افرادی که پول می‌گیرند تا در فضای مجازی تولید محتوای متشابه کنند تا شبهه ایجاد کرده و فضای مجازی را آلوده به فسادهای مختلف کنند.

وی افزود: در فضای مجازی می‌توانیم با گذاشتن مطلبی شبهه ذهنی هزار نفر را حل کنیم یا مطلبی بگذاریم که برای هزار نفر شک و شبهه ایجاد کند.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: در قصه آندولوس فرانسه هر کار کرد نتوانست آندولوس را شکست دهد؛ اما وقتی که متوجه شد نمی‌شود کاری کرد، فساد را بین جوانان ترویج کردند تا جوان انگیزه اش را برای جنگ و مبارزه و دفاع از خاک کشور از دست بدهد که بعد از مدت ۱۵ الی ۲۰ سال حمله کرده و آندولوس را گرفتند.

وی خاطر نشان کرد: فضای مجازی امروزه تریبون است؛ با فضای مجازی می‌توان هم به بهشت رفت هم به جهنم رفت و یا می‌توان هم عاقبت به خیر یا عاقبت به شر شد.

کد خبر 5376218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha