۲۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۷:۱۵

مسئول دارالقرآن الکریم استان قزوین خبر داد؛

آغاز مسابقات قرآن و عترت خانواده‌های طلاب در قزوین

آغاز مسابقات قرآن و عترت خانواده‌های طلاب در قزوین

قزوین- مسئول دارالقرآن الکریم استان قزوین گفت: چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن و عترت ویژه خانواده‌های طلاب در مرحله استانی در قزوین برگزار شد.

محمدحسین آهویی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن و عترت در مرحله استانی در سراسر کشور برگزار می‌شود اظهار کرد: این مسابقات در سراسر کشور و در سطح استان‌ها ویژه خانواده طلاب برگزار می‌شود.

مسئول دارالقرآن الکریم استان قزوین عنوان کرد: حفظ یک، سه، پنج، ۱۰، ۱۵، ۲۰ جز و حفظ کل، ترتیل، اذان، قرائت تقلیدی به صورت شفاهی و نیز رشته‌های تفسیر نور، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه به صورت آنلاین و کتبی از رشته‌های این دوره از مسابقات است.

وی گفت: بخش شفاهی این مسابقه ۲۵ و ۲۶ آذر ماه سال جاری در سالن اجتماعات شهید سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین با مشارکت دارالقرآن کریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین، مرکز خدمات حوزه‌های علمیه قزوین، مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران قزوین و سازمان دارالقرآن کریم کشور برگزار می‌شود.

آهویی تبیین کرد: ۲۵۰ نفر در بخش شفاهی و سطح استانی این مسابقات در استان قزوین شرکت کرده‌اند و بیش از ۴۰۰ نفر نیز در بخش کتبی شرکت کرده‌اند.

گفتنی است بیش از ۱۸ هزار نفر از اعضای خانواده طلاب در کل کشور در این دوره از مسابقات در حال رقابت هستند.

کد خبر 5377199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha