۲۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۵۷

رئیس سازمان نوسازی مدارس خبر داد؛

تخصیص ۱۴۰ میلیارد تومان به نوسازی مدارس خوزستان

تخصیص ۱۴۰ میلیارد تومان به نوسازی مدارس خوزستان

اهواز- رئیس سازمان نوسازی مدارس گفت: امسال از محل اعتبارات مشارکت، حدود ۱۴۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس خوزستان ابلاغ اعتبار شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرالله رخشانی مهر ظهر امروز جمعه در سفر یک روزه خود به خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: امروز بنا به دعوت «مجتبی یوسفی» نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی افتخار پیدا کردیم که این سفر را انجام بدهیم.

وی افزود: از صبح هم که برنامه بازدید از مدارس نیمه تمام و همینطور موجود را داشتیم، طبیعتاً برنامه و اولویت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام به خصوص پروژه‌های نیمه تمام خیر یا خیرانی است که سهمشان را تمام و تحویل نوسازی مدارس دادند.

رخشانی مهر با اشاره به اینکه امسال از محل اعتبارات مشارکت حدود ۱۴۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس خوزستان ابلاغ اعتبار شده تصریح کرد: اگر جلسه‌ای در حاشیه این سفر برگزار می‌شود، کمبودی را اعلام و یا احیاناً پروژه‌ای را که به دلیل کمبود اعتبار نیمه تمام رها شده باشد، تصمیم‌گیری می‌کنیم که هم اعتبار مورد نیاز را تأمین و هم اینکه عملیات اجرایی پروژه‌ها را زودتر شروع کنیم.

وی با اشاره به اینکه موضوع تجهیزات سرمایشی یکی از مشکلات اصلی استان خوزستان است، بیان کرد: قبلاً اعتبارات خوبی حدود ۴۰ میلیارد تومان برای تجهیزات آموزشی، کمک آموزشی و سرمایشی به استان ابلاغ شده ولی با این حال در برنامه داریم تا در اولین تخصیصی که در سه ماه پیش رو داریم اعتباری را برای موضوع تجهیزات سرمایشی استان ابلاغ کنیم.

کد خبر 5377597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha