۲۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۰۹

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان خبر داد؛

انسداد۲۱۷حلقه چاه غیرمجاز در زنجان

انسداد۲۱۷حلقه چاه غیرمجاز در زنجان

زنجان-مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان گفت: ۲۱۷ حلقه چاه غیر مجاز با حجم برداشت تقریبی ۴.۴۸ میلیون متر مکعب آب طی سال جاری در استان زنجان مسدود شده است.

اسماعیل افشاری در گفتگو با خبرنگار مهر به انسداد چاه‌های غیر مجاز در استان زنجان اشاره کرد و گفت: از آغاز سالجاری تاکنون ۲۱۷ حلقه چاه غیر مجاز با حجم  برداشت تقریبی ۴.۴۸ میلیون متر مکعب در استان زنجان مسدود شده است.

وی اظهار کرد: طی سالجاری انسدادچاه‌های غیر مجاز در استان با جدیت دنبال می‌شود و در اولویت کاری شرکت اب منطقه‌ای استان است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان با بیان اینکه طی سالجاری ۴۱۰ حلقه چاه غیر مجاز در استان پلمب خواهد شد، گفت: که با انجام این کار حجم صرفه جویی بیش از ۲۳ میلیون متر مکعبی آب را به دنبال دارد.

افشاری با بیان اینکه در سالجاری انسداد چاه‌های غیر مجاز با مدیریت و برنامه ریزی انجام خواهد شد، ابراز داشت: باید مسدود شدن چاه‌های غیر مجاز در استان مدیریت شود تا جلوی هدر رفت آب گرفته شود.

وی با بیا اینکه شرکت آب منطقه‌ای استان با همکاری دستگاه‌های قضائی جلوی حفر چاه‌های غیر مجاز را می‌گیرد، گفت: وضعیت سفره‌های آب زیرزمینی در استان زنجان نگران کننده است و در حال حاضر برخی دشت‌های استان همانند دشت ابهر با بحران روبه رو است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان تصریح کرد: از مردم و کشاورزان درخواست می‌شود از حفر هر گونه غیر مجاز خود داری کنند.

کد خبر 5378913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha