۲۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۱۴

عضو شورای اسلامی شهر قم تاکید کرد؛

لزوم استفاده از ظرفیت هنرمندان برای اجرای امر به معروف در قم

لزوم استفاده از ظرفیت هنرمندان برای اجرای امر به معروف در قم

قم- عضو شورای اسلامی شهر قم بر پیوست نگاری فرهنگی بعنوان یک اولویت در شورای اسلامی شهر و شهرداری قم تاکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت هنرمندان برای اجرای امر به معروف در قم نیز لازم است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی ملایی ضمن تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه، به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و اظهار داشت: نخستین شهیده راه امر به معروف و نهی از منکر حضرت زهرا (س) بوده است.

وی روایتی از حضرت علی (ع) در مورد امر به معروف و نهی از منکر را یادآور شد و افزود: ازنظر حضرت علی (ع) تمام کارهای خیر حتی جهاد در کنار امر به معروف و نهی از منکر مانند قطره‌ای در کنار دریاست.

عضو شورای اسلامی شهر قم یکی از فعالیت‌های این کمیسیون را پیوست نگاری فرهنگی دانست و بیان کرد: پیوست نگاری فرهنگی امروز به‌عنوان یک اولویت در شورای اسلامی شهر و شهرداری قم مطرح است تا در پروژه‌ها و طرح‌ها پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: تدوین بوستان در تراز انقلاب اسلامی یکی دیگر از کارهای فرهنگی شهرداری بوده که و جلسات زیادی برای تدوین این طرح برگزارشده است.

ملایی یادآور شد: هر چیزی را خوب تکریم کنیم به همان اندازه استقبال می‌شود، لذا باید مهارت‌های لازم برای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ایجادشده و آمران و ضابطان دوره‌های آموزشی لازم را ببینند.

وی تشکیل اتاق‌های فکر و اندیشه را لازم و ضروری خواند و تأکید کرد: باید از نخبگان و عالمان دعوت شود تا امر به معروف و نهی از منکر در جامعه علمی به‌عنوان یک ضرورت شناخته‌شده و به آن پرداخته شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم اذعان کرد: باید از ظرفیت هنرمندان نیز استفاده کرده و باید بدانیم ۷۵ درصد یادگیری از طریق چشم و ۱۵ درصد از طریق گوش بوده که باید جامعه هنری به میدان بیایند و از ابزار هنر بهره ببریم.

کد خبر 5380330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha