رسانه های خارجی اعلام کردند؛

تداوم پیشروی نیروهای یمنی در جنوب و غرب شهر مأرب

تداوم پیشروی نیروهای یمنی در جنوب و غرب شهر مأرب

منابع یمنی از ادامه درگیری ها در جنوب و غرب شهر مأرب میان نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن از یکسو و نیروهای ائتلاف تحت رهبری عربستان و گروههای مسلح وابسته به آن از سوی دیگر خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، منابع یمنی از درگیری هایی که در جنوب و غرب شهر مارب میان نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن و نیروهای ائتلاف تحت رهبری عربستان و گروههای مسلح وابسته به آن جریان دارد، خبر دادند.

منابع محلی اعلام کردند که بر دامنه درگیری ها به شکل فزاینده ای افزوده شده است و این به دنبال پیشروی های جدید نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در الوادی الکبیر و جنوب غرب مارب رخ داده است.

این منابع در ادامه به دستاوردهای جدید در تپه های مشرف به شهر مارب از سمت البلق الشرقی هم اشاره کردند.

منابع یمنی اعلام کردند که با وجود شدت حملات هوایی، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن موفق به پاکسازی برخی تپه ها شدند و نیروهای ائتلاف سعودی به سمت مزارع کشاورزان در منطقه فرار کردند.

در جنوب مارب هم منابع محلی به درگیری های پراکنده و حملات توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن به منطقه وادی المسیل در جنوب وادی عبیده اشاره کردند.

منابع یمنی اعلام کردند بر اثر این حملات توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن، یک انبار سلاح وابسته به ائتلاف تحت رهبری عربستان و گروههای مسلح وابسته به آن آتش گرفت و تجهیزات و ادوات نظامی آنها هم منهدم شد.

کد خبر 5380956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha