۲ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۳۳

کارگاه آشنایی با قوانین سازمان‌های مردم نهاد در کازرون برگزار شد

کارگاه آشنایی با قوانین سازمان‌های مردم نهاد در کازرون برگزار شد

کازرون- کارگاه آشنایی با قوانین و مقررات سازمان های مردم‌ نهاد با حضور نمایندگان سمن های استان فارس در کازرون برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این کارگاه با حضور معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان فارس، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کازرون و با ارائه محمد جواد سیاح‌پور نماینده سمن‌های کازرون و دبیر انجمن محیط زیستی میراث پریشان، در محل فرمانداری ویژه شهرستان کازرون برگزار شد.

نورافشان در این کارگاه ضمن تقدیر از فعالیت سمن‌های استان فارس گفت: باید با مشارکت بیشتر و حمایت و اعتماد به جوانان شاهد حضور پررنگ‌تر سمن‌ها در عرصه‌های مختلف اجتماعی باشیم و مسیر را برای فعالیت بهتر این دلسوزان جامعه هموار سازیم.

در این گارگاه پنج ساعته به مباحث قوانین و مقررات سازمان‌های مردم نهاد، مراحل ثبت سمن‌ها، وظایف NGO در جامعه و فعالیت‌های سمن‌های مختلف استان فارس و شهرستان کازرون پرداخته شد.

محمدجواد سیاح‌پور، نماینده انجمن سمن‌های شهرستان کازرون با اشاره به نیاز امروز جامعه به NGO و سمن‌ها گفت: وجود افراد داوطلب و دلسوز در همه زمینه‌ها به ویژه محیط زیست برای بقا و پایداری این حوزه حائز اهمیت است ما در تلاش هستیم با ارتباط‌گیری و هم افزایی با سایر سمن‌ها، سطح کیفی فعالیت‌ها را بهبود ببخشیم و با انتقال متقابل تجربه و دانش در مسیر اعتلای جامعه گام برداریم.

کازرون با بیش از ۳۰ سازمان مردم‌نهاد از شهرستان‌های فعال در حوزه فعالیت‌های اجتماعی در استان فارس است.

کد خبر 5382474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha