۲ دی ۱۴۰۰، ۲۰:۵۵

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان:

نفتی‌ها تاکنون به استحقاقشان نرسیدند/ تیم حریف را آنالیز کردیم

نفتی‌ها تاکنون به استحقاقشان نرسیدند/ تیم حریف را آنالیز کردیم

مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه در پنج بازی گذشته خوب بازی کردیم، گفت: تاکنون به آنچه استحقاق آن را داشتیم، دست پیدا نکردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، فراز کمالوند عصر امروز پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال از تیم فجر سپاسی شیراز به عنوان یک تیم سخت‌کوش و دونده یاد کرد و گفت: روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کردیم و امیدوارم امتیازات کامل بازی را کسب کنیم.

وی، وضعیت روحی بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خوب عنوان کرد و افزود: پس از پیروزی در جام حذفی نیز از نظر روانی توانستیم که بازیکنان را آماده بازی فردا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: با وجود اینکه در هفته‌های گذشته در زمین بازی خوب بودیم اما نتوانستیم به نتایج دلخواه دست پیدا کنیم و فردا می‌خواهیم وضعیت خودمان را جدول بهبود ببخشیم.

کمالوند در پاسخ به این سوال که با توجه به نتایج کسب شده آیا باشگاه به او فرصت داده است؟ گفت: کمتر از ۲۰ روز قبل از آغاز مسابقات مسئولیت تیم را پذیرفتم و قولی که به مسئولان دادم این بود که تیم را حفظ کنم و روی قولم هستم.

در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور تیم‌های نفت مسجد سلیمان و فجر سپاسی شیراز از ساعت ۱۵ فردا در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان در برابر هم به میدان می‌روند.

کد خبر 5382685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha