۳ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۲۷

امام جمعه قرچک:

مجاهدت های شهید «ایرلو» در یمن برای همه تبیین شود

مجاهدت های شهید «ایرلو» در یمن برای همه تبیین شود

قرچک- امام جمعه قرچک با اشاره به افتخار آفرینی های شهید «ایرلو» در یمن گفت: مجاهدت های شهید «ایرلو» در یمن برای همه تبیین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قرچک ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به اینکه رسالت اصلی حضرت زهرا (س) دفاع از ولایت و امامت بوده است اظهار داشت: هرکس که در مسیر ولایت موفق بود بی شک تقوا هم داشته و رستگار خواهد شد، تمامی داشته‌های ما در جمهوری اسلامی ایران به برکت ولایت و امامت است، بدون ولایت الهی عبادت و تقوا معنا ندارد، بدون ولایت هیچ عزتی در عبادت وجود ندارد.

اسماعیلی به قرار گرفتن در آستانه فتنه ۸۸ گفت: باید در مقابل فتنه ایستاد و در این خصوص دشمنان نظام از ابتدای پیروزی انقلاب دست از فتنه بر نداشته اند و علیه نظام و انقلاب فتنه کردند و فتنه ۸۸ آخرین فتنه‌ای که انجام دادند بود.

وی در خصوص شهادت سفیر ایران در یمن که از اهالی قرچک بوده است افزود: این شهید بزرگوار در مسیر مجاهدت گام برداشت و افتخار ما این است که ایشان از این منطقه بوده اند و به این شهید بزرگوار افتخار می‌کنیم لذ ا می‌خواهیم که مجاهدت‌های شهید «ایرلو» در یمن برای همه تبیین شود.

امام جمعه قرچک با تاکید بر داشتن بصیرت در همه امور عنوان داشت: بصیرت گام اول سعادت است، باید بصیرت را شناخت تا به سعادت رسید، باید حق را شناخت و به سراغ حق رفت ولی ماندگاری مهم است، باید در ولایت مداری مستحکم و ثابت قدم و مطیع رهبری باشیم.

کد خبر 5383053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha