۳ دی ۱۴۰۰، ۱۹:۵۹

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان:

قضاوت داوران خوب بود / در نیم فصل بهتر می‌شویم

قضاوت داوران خوب بود / در نیم فصل بهتر می‌شویم

اهواز- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: امید است که در نیم فصل دوم با تقویت تیم بتوانیم جایگاه تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

گزارش خبرنگار مهر، فراز کمالوند شامگاه جمعه بعد از پیروزی تیمش مقابل فجر سپاسی شیراز در نشست خبری اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که لطفش شامل حال ما شد و در یک شرایط سخت توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم و به لطف خدا در پنج روز اخیر دو برد خیلی خوب در جام حذفی و لیگ برتر به دست آوردیم.

وی ادامه داد: همه با مشکلات تیم ما آشنا هستند. ما تمرینات بدنسازی و بازی‌های دوستانه نداشتیم و به خاطر مسابقات هر چهار روز یک بار هم تعداد زیادی از بازیکنان ما را از دست می‌دهیم ولی برد امروز هم سبب می‌شود که در چهار پنج هفته باقی مانده تا نیم فصل به نتیجه مطلوب برسیم و ان‌شاءالله در نیم فصل دوم با تقویت تیم بتوانیم جایگاه تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

کمالوند با ابراز رضایت از قضاوت داور مسابقه گفت: یک تشکر ویژه نیز از تیم داوری می‌کنم که امروز خیلی خوب داوری کرد و همه تیم برنده و هم تیم بازنده هیچ‌گونه اعتراضی در طول ۹۰ دقیقه به تصمیمات داوری نداشتند و این نشان‌دهنده قضاوت خوب داور بود. امیدوارم این مدل و روند داوری ادامه داشته باشد و از داورانی مثل داوران امروز استفاده کنند که در صحنه‌ها نزدیک و حاضر باشند و عادلانه و منصفانه قضاوت کنند.

کد خبر 5383193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha