شامگاه جمعه؛

مردم عراق در حمایت از شهید ابومهدی المهندس تظاهرات کردند

مردم عراق در حمایت از شهید ابومهدی المهندس تظاهرات کردند

شماری از مردم عراق شامگاه جمعه در حمایت از شهید ابومهدی المهندس و مخالفت با برداشتن دیوارنگاره وی در میدان الفردوس بغداد تظاهرات کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، شماری از تظاهرات کنندگان عراقی شامگاه جمعه به منظور حمایت از شهید ابومهدی المهندس معاون سابق رئیس هیأت حشد شعبی دست به تظاهرات زدند.

بر اساس این گزارش، تظاهرات کنندگان عراقی در مخالفت با برداشتن دیوارنگاره شهید ابومهدی المهندس از بالای ساختمانی در میدان الفرودس بغداد تجمع کردند.

تظاهرات کنندگان خشمگین عراقی هدف از تلاش برای برداشتن دیوارنگاره شهید ابومهدی المهندس را کاستن از هیبت حشد شعبی عنوان کردند.

این تظاهرات کنندگان با اعلام اینکه اجازه برداشتن دیوارنگاره شهید ابومهدی المهندس را نخواهند داد برخی از افراد مرتبط با سفارتخانه‌های خارجی را به اقدامات تحریک آمیز در این خصوص متهم کردند.

تظاهرات کنندگان همچنین به دولت عراق نسبت به هرگونه اقدام برای برداشتن دیوارنگاره شهید ابومهدی المهندس هشدار دادند.

گفتنی است که سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده پیشین سپاه قدس و ابومهدی المهندس جانشین سابق سازمان حشد شعبی عراق بامداد ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ به همراه هشت نفر دیگر در مسیر فرودگاه بغداد به دستور مستقیم دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع آمریکا به شهادت رسیدند.

کد خبر 5383266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
      0 0
      ابومهدی نیاز به حمایت و تظاهرات عراقی ها ندارد. او جانش را فدای عراقی ها کرد و در بهشت برین متنعم است. عراقی ها فکری به حال زار خود بکنند!