۴ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۳۴

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:

مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال ۳۰ دی ماه است

مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال ۳۰ دی ماه است

سمنان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت:آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی رسانه های دیجیتال رضوی موسوم به آهوان در سمنان، سی امین روز دیماه ۱۴۰۰ تعیین شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید فلاح لاله زاری ظهر شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال رضوی موسوم به آهوان در سمنان، سی امین روز دیماه ۱۴۰۰ تعیین شده است، تاکید کرد: این جشنواره برای نهمین بار با محوریت استان اما در عرصه ملی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه علاقمندان به حضور در این رویداد می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند، افزود: این جشنواره در دو بخش پویش‌های حرفه‌ای و مردمی برگزار و تولید کنندگان حوزه رسانه‌های دیجیتال رضوی به برگزیدگان کمک می‌کنند تا آثار هنری شأن را به صورت گسترده انتشار دهند.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان پیروی از سبک زندگی امام رضا (ع)، سبک زندگی ایرانی - اسلامی، خاطرات سفر به مشهد مقدس، بیانیه گام دوم انقلاب، شاخص‌های تمدن نوین اسلامی، همدلی مومنانه شامل مدافعان سلامت، آثار و شهادت و… در زمره بخش‌های این جشنواره است، ابراز کرد: علاقمندان می‌توانند از طریق سامانه‌های شمس توس و پلتزار در جریان رشته‌ها و موضوعات این جشنواره قرار گیرند.

فلاح با بیان اینکه انتشار محتوای دیجیتال می‌بایست در بخش‌های اینفوگرافیک، پادکست و ویدئو، اینفوگرافیک، پادکست و ویدئو باشد، گفت: در بخش پویش حرفه‌ای علاقمندان در بخش‌هایی مانند انیمیشن و موشن گرافیک، فیلم کوتاه مستند کوتاه، داستانی کوتاه، نماهنگ و عکس با هم رقابت خواهند کرد و نفرات برتر معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه محور این رویداد، محتوا و ساختار و نرم افزار و ابزار دیجیتال است، تاکید کرد: سعی داریم با برگزاری این جشنوراه نسل جوان را با فرهنگ و سیره رضوی بیش از پیش آشنا سازیم.

کد خبر 5383745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha