۴ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۳۳

برپایی غرفه های فروش زمستانه ویژه بانوان در بوستان بزرگ ولایت

برپایی غرفه های فروش زمستانه ویژه بانوان در بوستان بزرگ ولایت

همزمان با آغاز فصل زمستان، غرفه های فروش ویژه بانوان سرپرست خانوار و بدسرپرست در بوستان بزرگ ولایت برپا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی هدایت شهردار منطقه ۱۹ گفت: این غرفه ها از اول دی به مدت ۲۰ روز در راستای خودکفایی و حمایت از بانوان سرپرست خانوار و توانمندسازی آنان با اختصاص فضایی برای فروش محصولات تولیدی در اختیار زنان سرپرست خانوار کارآفرین و دارای کسب و کار خرد و خانگی جنب قلعه شادی بوستان ولایت دایر شده است.

وی افزود: در همین راستا نیز ۵۰ باب غرفه به منظور فروش محصولاتی همچون صنایع دستی، پوشاک، انواع خوراکی ها و غذاهای محلی، لوازم تزیینی و… با رعایت پروتکل های بهداشتی ایجاد شده و همه روزه از ساعت ۹ صبح لغایت ۲۱ میزبان شهروندان تهرانی است.

هدایت با بیان اینکه در این بوستان امکان فروش محصولات برای مناطق همجوار نیز فراهم شده است، خاطرنشان کرد: بانوان سرپرست خانوار و بدسرپرست متقاضی دریافت غرفه می توانند با مراجعه به اداره امور بانوان و ارائه مدارک مربوطه نسبت به ارائه اطلاعات و ثبت نام اقدام کنند.

شهردار منطقه ۱۹ با اشاره به اهمیت و اولویت اشتغال و درآمد زایی برای بانوان سرپرست خانوار به ویژه در شرایط ناشی از شیوع کرونا و تأثیر آن در وضعیت معیشتی این قشر اعلام کرد: در همین راستا برنامه ریزی ویژه ای به منظور ارتقاء وضعیت معیشتی این بانوان با اختصاص غرفه های اشتغال زایی در مناسبت های مختلف سال با حفظ کرامت انسانی و عدالت اقتصادی، صورت گرفته است.

کد خبر 5383783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha