۴ دی ۱۴۰۰، ۲۲:۱۷

مدیرکل راهداری آذربایجان غربی:

راه ارتباطی ۲۰ روستای آذربایجان غربی همچنان مسدود است

راه ارتباطی ۲۰ روستای آذربایجان غربی همچنان مسدود است

ارومیه – مدیرکل راهداری آذربایجان غربی گفت: بارش برف راه ارتباطی ۱۳۲ روستا را مسدود کرده بود که این تعداد هم اکنون به ۲۰ راه ارتباطی رسیده است.

ارسلان شکری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بازگشایی و برف روبی محورهای ارتباطی توسط راهداران به صورت شبانه روزی تداوم دارد، افزود: راه ارتباطی ۱۳۲ روستای استان از ابتدای دی ماه سال جاری با بارش سنگین برف مسدود شده بود که هم اکنون راه ارتباطی ۱۱۲ روستا بازگشایی و راه ۲۰ روستا همچنان مسدود است.

وی ادامه داد: هم اکنون تردد در محورها و راه‌های اصلی استان جریان دارد اما با توجه به برودت هوا رعایت نکات ایمنی ضروری است.

شکری گفت: در پی بارش‌های اخیر ۱۱۷ دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین راهداری و ۲۳۶ نفر راهدار عملیات برف روبی و نمک پاشی محورهای استان را با ۱۴۸۰ تن ماسه و نمک و انجام ۱۷۷۲ کیلومتر برف روبی تا کنون انجام دادند که البته این عملیات همچنان ادامه دارد.

وی تاکید کرد: کاربران جاده‌ای از ترددهای غیر ضرور در روزهای برفی و در محورهای برف گیر خودداری کنند و در صورت ضرورت حتماً وسیله نقلیه خود را به وسایل ایمنی مجهز کرده و لباس گرم و خوراک خشک همراه داشته باشند.

کد خبر 5384073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha