۶ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۱۱

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری:

مکتب حاج قاسم کلاس درسی برای مسئولان است

مکتب حاج قاسم کلاس درسی برای مسئولان است

شهرکرد-دبیر ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی دارای ویژگیهای منحصر به فرد زیادی بود،گفت: مکتب حاج قاسم باید برای مسئولان به کلاس درس تبدیل شود.

حجت الاسلام ابوالفضل احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه اولین ویژگی حاج قاسم اعتقاد ایشان به حاکمیت و ارزش‌های اسلامی است، اظهار کرد: اگر مسئولی از نظر اندیشه و اعتقادی معتقد به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی باشد در کار جهادی متناسب با اعتقادات خود عمل می‌کند.

وی اخلاص در کار را دومین ویژگی سردار سلیمانی دانست و عنوان کرد: حاج قاسم کار را برای رضای خدای متعال انجام می‌داد و دنبال شهرت و خودنمایی نبود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حاج قاسم دلبستگی به پست، مقام و جایگاه دنیوی نداشت، ادامه داد: اگر نگاه مدیران ما به پست و مقام این گونه بود قطعاً برای حفظ آن دست و پا نمی‌زدند.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه اقدام جهادی یعنی یک حرکت پر تلاش و شبانه روزی و با تدبیر، افزود: این مهم ویژگی چهارم حاج قاسم بود که مسئولان باید از آن الگو بگیرند.

تبدیلی تهدیدها به فرصت ویژگی بارز سردار شهید قاسم سلیمانی بود

وی با بیان اینکه سردار شهید قاسم سلیمانی تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کرد، گفت: این مسئله‌ای مهم است که باید مدیران از آن درس بگیرند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهار محال و بختیاری مطرح کرد: مدیران باید بتوانند از سردار دل‌ها الگو برداری کنند و تهدیداتی همچون تحریم و مشکلات اقتصادی را به فرصت تبدیل کنند.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه حاج قاسم یک انقلابی به تمام معنا بود و جناح چپ و راست را قبول نداشت، گفت: راه ایشان خط ولایت، امام خمینی (ره)، انقلاب و آرمان‌های انقلاب بود از این رو هیچ زمان تصمیم گیری‌هایشان تحت تأثیر نگاه‌های جناحی قرار نمی‌گرفت.

سردار سلیمانی با خط کشی و مرزبندی به مردم نگاه نمی‌کرد

وی مردمی بودن را ویژگی دیگر سردار شهید قاسم سلیمانی دانست و اظهار کرد: نگاه حاج قاسم به مردم با خط کشی، قشر بندی و مرز بندی نبود به گونه‌ای که دختران کم حجاب را به عنوان دختر خود نگاه می‌کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهار محال و بختیاری با بیان اینکه حاج قاسم برای همه مردم بوده و است، عنوان کرد: فرمانده سپاه قدسی که دنیا روی آن حساب باز کرده است در مواجه با مردم و خدمت به مردم کاملاً مردمی و متواضع بود.

حجت الاسلام احمدی تواضع، خدمتگزاری به مردم، دشمن شناسی، دشمن ستیزی را از دیگر ویژگی‌های سردار شهید قاسم سلیمانی عنوان کرد و ادامه داد: مکتب حاج قاسم باید برای مسئولان و مدیران مکتب خانه و کلاس درس شود.

کد خبر 5385321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha