۶ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۴۴

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین تاکید کرد:

ضرورت حمایت دستگاه‌های دولتی از سمن‌ها

ضرورت حمایت دستگاه‌های دولتی از سمن‌ها

قزوین-معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: دستگاه‌های دولتی با توجه به ظرفیت موجود در گروه‌های مردم نها حمایت‌های لازم را از سمن‌ها داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین منوچهر حبیبی در جلسه کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد که در استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: سمن‌ها با انگیزه بالایی کار را دنبال می‌کنند و با توجه به بهره وری بیشتر این سازمان‌ها نسبت به دستگاه‌های دولتی، باید از ظرفیت‌های این نهادهای مردمی استفاده شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با اشاره به اهمیت سمن‌ها و لزوم حمایت از آنها گفت: حسن مهم سمن‌ها این است که در مناطقی فعالیت می‌کنند که آسیب شناسی شده و بی توجهی به آنها آسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد.

وی اذعان کرد: آسیب‌های اجتماعی در سکوت و با سرعت در جامعه حرکت می‌کند و یکی از مهمترین راه‌های مقابله با آن جلوگیری از آسیب‌ها با حمایت و همراهی سمن‌ها است.

حبیبی خاطرنشان کرد: تقویت سمن‌ها در واقع کمک به مدیریت و کاهش آسیب‌های اجتماعی است و با به کار گیری این همکاری‌ها می‌توان آسیب‌های اجتماعی را تا حد قابل توجهی کنترل کرد.


کد خبر 5385377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha