۶ دی ۱۴۰۰، ۱۸:۰۶

معاون استاندار مرکزی:

زیرساخت‌های لازم برای زائران اربعین در استان مرکزی فراهم شود

زیرساخت‌های لازم برای زائران اربعین در استان مرکزی فراهم شود

اراک - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: اعضای ستاد استان وظیفه دارند نسبت به تأمین زیرساخت‌های لازم در استان مرکزی برای استفاده زائران حسینی تا اربعین سال آینده اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز اکرمی ظهر دوشنبه در نشست ستاد اربعین استان مرکزی با تاکید بر اینکه برگزاری مستمر نشست کمیته‌های مختلف ستاد اربعین استان باید در دستور کار قرار گیرد، اظهار کرد: رؤسای کمیته‌ها نیز باید خود در نشست ستاد مرکزی استان حضور مؤثر داشته باشند.

وی ادامه داد: اعضای این ستاد باید به خود افتخار کنند که می‌توانند در برگزاری آئین پیاده‌روی اربعین حسینی مشارکت کنند و فعالیت‌های ستاد اربعین استان باید با قدرت و خلوص نیت انجام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود در اربعین سال آینده تعداد زیادی از علاقه‌مندان به آستان امام حسین (ع) قصد شرکت در این آئین معنوی را داشته باشند بنابراین ستاد استان باید آمادگی کامل را در این خصوص داشته باشد.

اکرمی در پایان بیان کرد: ستاد مرکزی اربعین یک قطعه زمین در پایانه کرامت شهر مهران به استان مرکزی واگذار کرده که اعضای ستاد استان وظیفه دارند نسبت به تأمین زیرساخت‌های لازم در این زمین برای استفاده زائران حسینی تا اربعین سال آینده اقدام کنند.

کد خبر 5385638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha