۷ دی ۱۴۰۰، ۹:۱۵

قالیباف در صحن مجلس:

باید به دولت برای ایجاد اشتغال فرصت دهیم

باید به دولت برای ایجاد اشتغال فرصت دهیم

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید به دولت چند ماه فرصت دهیم تا برنامه های خود را برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری عملیاتی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۷ دی ماه) مجلس شورای اسلامی و پس از توضیحات حجت‌الله عبدالملکی درباره وضعیت اشتغال کشور گفت: بحث مربوط به اشتغال از اولویت های جدی و اول کشور است.

وی بیان کرد: همواره مشکل اشتغال در کشور ما به ویژه در چند سال گذشته وجود داشته و یکسری عقب ماندگی ها در زمینه اشتغال داریم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید به این مساله توجه کرد که در این دوره کوتاه از آغاز به کار دولت جدید دو نوبت شورای عالی اقتصادی به ریاست رئیس جمهور تشکیل شده و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم در زمان رای اعتماد و هم در دیگر توضیحات خود همواره تاکید کرده به دنبال رفع معضل بیکاری است.

قالیباف تاکید کرد: ما باید حدود ۵،۶ ماه به دولت فرصت دهیم تا برنامه های خود را برای ایجاد اشتغال دنبال و عملیاتی کند. البته مجلس شورای اسلامی باز هم در روزهای سه شنبه عملکرد دستگاه ها و وزارتخانه های مختلف در زمینه ایجاد اشتغال و رفع بیکاری و وعده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این زمینه را پیگیری خواهد کرد.

کد خبر 5385877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
      1 0
      این بیکار اگر بخواهد ازدواج کند، یک میلیارد هزینه را از کجا بیاورد. مشکلات دولت غیر قابل حل است.
    • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
      1 0
      چه كنيم جناب رييس مجلس باز هم فرصت ميديم ، اصلا هر چند وقت كه شما بگين. ما مردم كلا چاره اي جز اين نداريم. فقط شما هم گاه گاهي با لطافت كامل به دوستانتون در دولت بفرماييد كه بالاي چشمتون ابروست.