۷ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۰۶

معاون بهداشت علوم پزشکی استان زنجان:

۱۱ درصد زنجانی ها دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند

۱۱ درصد زنجانی ها دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند

زنجان-معاون بهداشت علوم پزشکی استان زنجان گفت: ۱۱ درصد مردم استان دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

محمدرضا صائینی در گفتگو با خبرنگار مهر روند تزریق واکسن کرونا در استان زنجان را بسیار مطلوب اعلام کرد و گفت: تزریق نوبت سوم کرونا هم در استان از ماه گذشته شروع شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۹۳ درصد مردم استان دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند، اظهار کرد: بیش از ۸۲ درصد هم دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه در استان تزریق نوبت سوم کرونا هم به خوبی جلو می‌رود و استقبال مردم خوب است، گفت: تاکنون بیش از ۱۱ درصد مردم استان دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

صائینی به ویروس امیکرون اشاره کرد و ابراز داشت: این ویروس قدرت انتقال ۴ برابر بیشتر از ویروس کرونا دارد، بنابراین مردم استان شیوه نامه‌های بهداشتی ر به خوبی رعایت کنند.

وی گفت: با واکسیناسیون عمومی کارت‌های هوشمند واکسن، اهمیت خوبی پیدا کرده و حضور کارکنان در ادارات منوط به کارت هوشمند کرونا است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تصریح کرد: اجرای طرح محدودیت هوشمند کرونایی با نظارت دقیق بر واکسیناسیون افرادی که هنوز اقدام به این کار نکرده‌اند، در کاهش تعداد تلفات کرونایی بسیار تاثیر دارد.

صائینی نسبت به کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان انتقاد کرد و یاد آورشد: طی روزهای گذشته زدن ماسک در استان کاهش یافته است.

کد خبر 5385990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha