۷ دی ۱۴۰۰، ۱۹:۰۰

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

شهید ایرلو دیپلماسی و میدان عمل را در هم آمیخته بود

شهید ایرلو دیپلماسی و میدان عمل را در هم آمیخته بود

اردبیل- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: شهید حاج حسن ایرلو با ویژگی‌های بارز و شاخص انقلابی و مجاهدت دیپلماسی را با میدان عمل در هم آمیخته بود.

حجت‌الاسلام فیاضی در حاشیه مراسم گرامیداشت سفیر شهید ایران در یمن در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ما امروز هم در عرصه دیپلماسی و هم میدان عمل و مقابله با استکبار جهانی به مردان رشید و مجاهدان تراز اول انقلاب همچون شهید حاج حسن ایرلو نیاز داریم تا زمینه عظمت و شکوه ملت‌های مسلمان در عرصه جهانی نمایان شود.

وی با گرامیداشت ۹ دی و فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: دشمنان لحظه‌ای از توطئه و حیله‌های خود در ۴۲ سال اخیر ساکت ننشستند بلکه همواره سعی کردند تا انقلاب اسلامی را در عرصه‌های مختلف با چالش و تهدید روبه‌رو کنند در حالی که مجاهدانی همچون شهید سلیمانی و ایرلو مایه عزت و آبروی ایران در عرصه جهانی و بین‌المللی بودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: کشور ما امروز در سخت‌ترین شرایط تحریم‌ها و تهدیدهای اقتصادی و فرهنگی باز در میدان مبارزه با مستکبران روزگار در عرصه حمایت از کشورهای مختلف به ویژه سوریه، لبنان، یمن و فلسطین حاضر و مهیاست و قطعاً الگوی ارائه شده از سوی جمهوری اسلامی ایران آزادی و امت اسلامی را در آینده نه چندان دور به همراه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام فیاضی افزود: شخصیت ممتاز همچون شهید حسن ایرلو برای سرزمین ایران و دیار سبلان مایه عزت و عظمت است چرا که این شهید والامقام به رغم تهدیدها و ترفندهای مختلف استکبار جهانی با سعه صدر کار در سرزمین یمن حاضر شد تا دفاع از مستضعفان و مظلومان را به عنوان ملاک و معیار حقیقی حرکت دیپلماسی، سیاسی و اعتقادی ملت ایران نشان دهند.

وی خاطر نشان کرد: ما امروز اگر هزاران کیلومتر فراتر از خاکمان از کشورهای مسلمان و معتقد حمایت می‌کنیم دلیل آن آیات مستحکم قرآن و روایات انبیا و اولیای الهی است که هیچ وقت مظلومان و بی‌پناهان را تنها نمی‌گذاریم بلکه در عرصه حمایت و پشتیبانی از آنها سعی می‌کنیم تا قدرت و صلابتمان را نشان دهیم.

کد خبر 5386527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha