۹ دی ۱۴۰۰، ۱۸:۴۸

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

وجود ۵۳ نقطه حادثه خیز در چهارمحال و بختیاری

وجود ۵۳ نقطه حادثه خیز در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری از وجود ۵۳ نقطه حادثه خیز در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ایرج حسین‌پور عصر پنجشنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه شهرستان‌های «اردل»، «لردگان»، «کوهرنگ»، «کیار»، «سامان» کم‌ترین حوادث ترافیکی منجر به فوت را دارند، اظهار کرد: این در حالی است که در کمربندی شمال و جنوب استان بیشترین تصادفات رخ داده است.

وی به برگزاری شورای ائتلاف هماهنگی نقاط حادثه‌خیز در شهرستان‌های «فارسان» و «بروجن» اشاره کرد و ادامه داد: بیشترین وسایل نقلیه درگیر در تصادفات در چهارمحال و بختیاری سواری‌ها، وانت وموتورسیکلت است.

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری عدم توجه به جلو، صحبت با تلفن‌همراه و سرنشینان را بیشترین عامل تصادفات دانست و عنوان کرد: رانندگان چهارمحال و بختیاری بیش از میانگین سرعت کشور رانندگی می‌کنند.

سرهنگ حسین‌پور تصریح کرد: از ابتدای امسال تا کنون هشت هزار و ۵۰۰ کامیون جریمه و هزار و ۳۵۰ فقره اعمال قانون شده‌اند.

وی با بیان اینکه در ترخیص وسایل نقلیه نهایت سخت‌گیری اعمال شده است، افزود: ۵۳ نقطه حادثه‌خیز در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که به صورت محدوده محل هستند.

رئیس پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری اشاره به اینکه مشکلات ترافیکی صنوف زیاد است، اظهار کرد: رویکرد پلیس در استان به صورت کلان کاهش تصادفات و هوشمندسازی شهر است.

سرهنگ حسین‌پور با بیان اینکه تا کنون هفت تقاطع به صورت محلی هوشمند سازی شده است، عنوان کرد: با رعایت قوانین آرامش جان انسان‌ها به خطر نخواهد افتاد.

کد خبر 5388219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha