۱۲ دی ۱۴۰۰، ۹:۰۰

جانشین سپاه استان زنجان:

دشمن شناسی و بصیرت از ویژگی‌های سردار سلیمانی بود

دشمن شناسی و بصیرت از ویژگی‌های سردار سلیمانی بود

زنجان-جانشین سپاه استان زنجان گفت: دشمن شناسی، بصیرت، عمل گرایی و خادم مردم بودن در عمل و گفتار، از ویژگی‌های سردار سلیمانی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ابوالفضل طهماسبی شامگاه شنبه در مراسم شب شعر میراث سلیمانی در محل حسینیه اعظم شهر زنجان گفت: مکتب حاج قاسم سلیمانی مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه جامعه ما به مکتب سلیمانی نیاز دارد، اظهار کرد: سردار در زمان حیات خود نیز بسیار مورد احترام و توجه همگان بود چرا که رابطه بین خود و خدای خود را اصلاح کرده بود.

جانشین سپاه استان زنجان گفت: حاج قاسم در فتنه‌ها که دشمن با همه امکانات علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی صف آرایی کرده بود، گوش به فرمان مقام معظم رهبری بود.

طهماسبی به نقش سردار سلیمانی در مبارزه با داعش اشاره کرد و ابراز داشت: خون شهدا به پای انقلاب اسلامی ریخته شده است.

وی با بیان اینکه اخلاص حاج قاسم سلیمانی سرمایه اجتماعی بزرگی را برای نظام جمع کرد، ابراز داشت: مراسم تشییع جنازه این شهید بزرگوار در مناطق ایران و کشورهای مختلف برگزار شد.

جانشین سپاه استان زنجان بر ولایت پذیری سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: سردار خود را سرباز ولایت می‌دانست و برای آن ارزش قایل بود و سربازی برای ولایت را با هیچ مقامی عوض نمی‌کرد.

طهماسبی دشمن شناسی، بصیرت، عمل گرایی و خادم مردم بودن در عمل و گفتار، را از دیگر ویژگی‌های سردار سلیمانی اعلام کرد و یاد آور شد: اتحاد آفرینی حاج قاسم سلیمانی در سوریه همه را به یک جا جمع کرده بود.

وی تصریح کرد: تکریم قهرمانان ملی از ویژگی‌های حاج قاسم بود و این سردار سیاسی بود ولی سیاست زده نبود و به هیچ حزب و گروهی وابستگی نداشت.

کد خبر 5389787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha