۱۲ دی ۱۴۰۰، ۹:۴۷

در بازدید از دادسرای ناحیه 37 مطرح شد؛

دستورات دادستان تهران برای تعیین تکلیف پرونده های معوق

دستورات دادستان تهران برای تعیین تکلیف پرونده های معوق

دادستان تهران در حاشیه بازدید ازدادسرای ناحیه 37، با بررسی دقیق برخی پرونده‌های معوق و علل و عوامل اطاله دادرسی، دستوراتی را برای تعیین تکلیف فوری این پرونده‌ها صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دادستان عمومی و انقلاب تهران در ادامه برنامه‌های مستمر بازرسی به منظور نظارت مستقیم بر امور، به صورت از پیش اعلام نشده و شبانه از دادسرای ناحیه ۳۷ بازدید کرد.

علی صالحی به صورت سرزده و در بازدید شبانه از شعبه کشیک دادسرای ناحیه ۳۷، روند خدمت رسانی به مردم را مورد ارزیابی قرار داد و ضمن گفتگو با قضات و کارکنان اداری از نزدیک در جریان نحوه رسیدگی به پرونده‌ها قرار گرفت.

وی در ادامه با قدردانی از تلاش‌های قضات و کارکنان شعبه کشیک دادسرای ناحیه ۳۷ تهران، به منظور بهبود روند امور، تذکرات و رهنمودهای لازم را ارائه کرد.

صالحی همچنین با بررسی دقیق برخی پرونده‌های معوق و علل و عوامل اطاله دادرسی، دستوراتی را برای تعیین تکلیف فوری این پرونده‌ها و صدور تصمیم نهایی در خصوص هر مورد صادر کرد.

در جریان این بازدید مسئولان و قضات کشیک دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۷ تهران، گزارشی از عملکرد، دستاوردها و برنامه‌های این دادسرا ارائه کردند.

کد خبر 5389803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha