۱۲ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۴۷

مدیرکل راهداری آذربایجان غربی خبرداد؛

ثبت بیش از ۱.۱میلیون تردد وسایل نقلیه در ورودی های آذربایجان غربی

ثبت بیش از ۱.۱میلیون تردد وسایل نقلیه در ورودی های آذربایجان غربی

ارومیه – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از ثبت بیش از یک میلیون و یکصد و هفتاد هزار تردد وسایل نقلیه در مبادی ورود استان طی آذر ماه سال جاری خبر داد.

ارسلان شکری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در طول آذرماه سال جاری یک میلیون و ۱۷۰ هزار تردد وسایل نقلیه در ورودی‌های استان توسط دوربین‌های نظارتی - تصویری مرکز مدیریت راه‌های ثبت شده است، افزود: در این مدت میزان تردد خروجی‌ها از استان نیز یک میلیون و ۱۶۰ هزار تردد بوده است.

وی ادامه داد: در این مدت محور مهاباد - ارومیه (رشکان - ارومیه) با ثبت افزون بر ۵۴۲ هزار تردد و افزایش ۲۷۶۴ درصدی تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشترین رشد را در تردد جاده‌ای به خود اختصاص داده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: بیشترین ترددهای ثبت شده آذر ماه سال جاری در محورهای مواصلاتی استان نیز به ترتیب در محورهای ارومیه - مهاباد (ارومیه - رشکان) با نزدیک به ۶۶۱ هزار تردد، ارومیه - سلماس با بالغ بر ۶۴۵ هزار تردد و ارومیه - سرو با افزون به ۳۷۳ هزار تردد بوده است.

وی یادآور شد: در آذر ماه امسال ۸۲.۷ درصد خودروهای با پلاک ثبتی استان آذربایجان غربی، ۷.۱ درصد با پلاک ثبتی استان آذربایجان شرقی، ۳.۹ با پلاک ثبتی استان تهران، ۱.۴ درصد با پلاک ثبتی استان کردستان و ۴.۹ درصد نیز با پلاک ثبتی سایر استان‌ها در جاده‌های آذربایجان غربی تردد داشتند.

کد خبر 5390050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha