۱۲ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۵۶

معاون اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان جنوبی:

نمایشگاه عکس «بدرقه ماه» در خراسان جنوبی برپا می‌شود

نمایشگاه عکس «بدرقه ماه» در خراسان جنوبی برپا می‌شود

بیرجند - معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از افتتاح نمایشگاه عکس «بدرقه ماه» و تجلیل از خانواده ۳ شهید به مناسبت هفته مقاومت در استان خبر داد.

سید علی زمزم در گفتگو با خبر نگار مهر اظهار کرد: فردا نمایشگاه عکس «بدرقه ماه» شامل ۱۸ عکس حسین توحیدی فر هنرمند عکاس بیرجندی از مراسم تشییع سردار آسمانی در کرمان و راهپیمایی مردم بیرجند بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی و ۱۵ پوستر مربوط به شهادت حضرت زهرا (س) در نگارخانه این اداره کل افتتاح می‌شود.

به گفته وی در این مراسم از دو خانواده شهید محمد حسین زنجانی و شهید محمد حسین عبدالهی که در مراسم تشییع سردار سلیمانی در کرمان شهید شدند و خانواده شهید حامد مقدوری که در لبنان شهید شده است، تجلیل می‌شود.

وی اضافه کرد: علاوه بر نمایشگاه عکس مجازی در زیرکوه، نمایش «تورا نشان دادم انگشتم از هوش رفت» به کارگردانی زهرا صرافیان در مجتمع فرهنگی و هنری فرهنگ و ارشاد قاین از ۱۰ تا ۱۶ دی ماه با موضوع دفاع مقدس و به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) اجرا می‌شود.

زمزم ادامه داد: فیلم مستند حاج قاسم درباره ۷۲ ساعت قبل از شهادت وی ساعت یک ظهر امروز در سینما فردوسی بیرجند به صورت رایگان اکران می‌شود و از ویدئو کلیپ موزیک سردار سلیمانی که توسط مجتبی حسن پور تهیه شده است رو نمایی می‌شود.

کد خبر 5390129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha