۱۲ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۵۳

دبیرکل قرارگاه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی:

عظمت انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب نهفته است

عظمت انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب نهفته است

ارومیه - دبیرکل قرارگاه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی کشور گفت: عظمت انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب نهفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد مهدیان پیش از ظهر یکشنبه در نخستین همایش کشوری تبیین این بیانیه که در ارومیه برگزار شد، افزود: نکته اول در بیانیه گام دوم انقلاب عظمت انقلاب اسلامی می‌باشد که جوانان در اول انقلاب با رهبری امام امت (ره) و با اتکا به خداوند متعال و خودسازی و با تقویت روحیه معنوی حرکت کردند و اکنون ما در گام دوم، وارد مرحله جدیدی از خودسازی شده ایم.

دبیرکل قرارگاه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی کشور ادامه داد: نکته دوم در این بیانیه عظمت راه طی شده می‌باشد و ما اکنون نیازمند جهاد تبیین هستیم همان کاری که حضرت زینب (س) انجام داد و باید الگوی ما در این حوزه یعنی روایت‌ها و تبیین باشند.

حجت الاسلام مهدیان با بیان اینکه نکته سوم، عظمت چشم اندازی است که می‌خواهیم به آن برسیم، یعنی تمدن اسلامی که رهبر معظم انقلاب در این خصوص به جوانان و نیروی انسانی متعهد اشاره می‌کند، تصریح کرد: جوانانی همچون شهید باکری، شهید همت، افرادی که دلسوز انقلاب هستند و همچنین جوانانی که مطیع رهبری می‌باشند.

دبیرکل قرارگاه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی کشور ادامه داد: بهترین نوع عاقبت بخیری جوانانی هستند که در عرصه‌های علم، اقتصاد وسایر علوم با روحیه جهادی حضور داشته و خواهند داشت.

دبیر قرار گاه جوانان بیانیه گام دوم انقلاب آذربایجان‌غربی نیز در این همایش گفت: بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ نفر در قرار گاه جوانان بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند.

رامین آقا بابایی ادامه داد: تشکیل کارگروه‌های پرستاران، پزشکان، پیراپزشکان، تشکیل حلقه‌های میانی سلامت، آموزش و پرورش، بخش منابع طبیعی، … ازجمله اقدامات قرار گاه گام دوم انقلاب در استان بوده است.

وی با بیان اینکه این قرار گاه در ۶ منطقه فعالیت کرده و اقدام به تعیین دبیر در این مناطق کرده است، اظهار کرد: ایجاد حلقه‌های تخصصی، کارگروه‌های میانی حلقه‌ها جهت گفتمان سازی و مطالبه گری بیانات امامین انقلاب به همراه ارائه طرح و ایجاد دوره‌های مطالعاتی آثار مقام معظم رهبری از اهداف اساسی قرارگاه و در راستای عملیاتی کردن بیانیه است.

کد خبر 5390133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha