۱۲ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۰۳

فارس بر سکوی سوم مسابقات فوتبال ۵ نفره کشور ایستاد

فارس بر سکوی سوم مسابقات فوتبال ۵ نفره کشور ایستاد

شیراز _ در پایان مسابقات فوتبال نابینایان و کم بینایان ۵ نفره کشور در شیراز، تیم فارس به مقام سوم دست یافت.

حمید آزرمی رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان فارس در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: مسابقات فوتبال پنج نفره نابینایان و کم بینایان کشور با حضور ۳۵ فوتبالیست نابینا و کم بینا از استان‌های فارس، کرمان، آذربایجان شرقی، گیلان، البرز، تهران، بوشهر و با نظارت و حضور سرمربی و مربی تیم ملی با هم به رقابت پرداختند.

آزرمی افزود: در پایان این رقابت‌ها که به میزبانی هیأت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان فارس برگزار شد تیم آذربایجان شرقی و گیلان مقام قهرمانی و تیم‌های کرمان و البرز به طور مشترک مقام دوم و تیم فارس الف مقام سوم و تیم فارس ب مقام چهارم را کسب کردند.

رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان فارس در ادامه اظهار داشت: فارس با فوتبالیست‌های مستعد و مربیان مجربی که در اختیار دارد قطب فوتبال پنج نفره کشور است و برگزاری مسابقات فوتبال پنج نفره قهرمانی جوانان کشور فرصت مناسبی برای محک فوتبالیست‌های آتیه دار فارس بود.

به گزارش خبرنگار مهر، در اختتامیه مسابقات به تیم‌های برتر لوح و مدال‌های قهرمانی اهدا شد و نفرات منتخب به تیم ملی فوتبال پنج نفره نابینایان و کم بینایان کشور دعوت شدند.

حمید آزرمی در پایان گفت: از مجموعه کادر تیم ملی بزرگسالان و بازیکنان ملی پوش به ویژه کاپیتان هم استانی تیم ملی پنج نفره کشور آقای شاه حسینی که در کنار جوانان آینده دار کشور قرار گرفتند، فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان به دلیل حسن اعتماد به هیأت استان، اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، اداره کل آموزش و پرورش استان فارس، هیأت رئیسه هئیت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان فارس، مؤسسه توانگران، شرکت لبنی رامک و شرکت آب معدنی سپیدان که ما را در برگزاری این دوره از رقابت‌ها یاری دادند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

کد خبر 5390146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha